Inlägg från: passau
|
-
-
nice!Myran2007 skrev 2010-03-16 09:59:51 följande:Hos mig damp det just ner 2st Lindexkuponger med posten´. 30% på valfri vara och 30% på ett ytterplagg (dam och barn).
-
sista dagen på kupongerna idag?
någon med länk?
-
sista dagen idag...
http://www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1011kuhHut6_SE.pdf
-
inte jag heller när e den? får väl köra en fuling att man glömt?lilyanna skrev 2010-04-21 16:02:29 följande:Samma som för mig då, min mamma har fått kupong på posten till medlemsdagarna och hon är inte med i coop, men det kunde hon på kappahl inte förklara
-
har liknande sedan tidigare år...Hallonmaja skrev 2010-05-04 13:18:07 följande:Dessa verkar snygga, typ till en jeanskjol:www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=892...Är det samma material som på barnstrumpbyxor, fast utan fot? Eller är det som tjockare nylonstrumbyxor tro? Detta är nackdelen med att handla på nätet, vill ju helst KÄNNA på plaggen
typ liiiite tjockare strumpbyxor= går lätt sönder... -
har varit och fyndat "nya" kläder på rea idag!
-
kupongen gick ut igår...
vet vi om det är någon bra rea idag? efterosm den gick ut en torsdag ;) -
har för mig att rean brukar börja i slutet av juli, vi har nattsudd här första torsd. i juli och då brukar dom ha halva t1b2
-
jag tänkte på halva reanpassau skrev 2010-06-03 09:22:07 följande:har för mig att rean brukar börja i slutet av juli, vi har nattsudd här första torsd. i juli och då brukar dom ha halva t1b2
d e ju bättre än rea