• Isobel

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Hej, jag råkade se denna tråden av en slump och har en fråga om ni kan hjälpa mig. 

Jag har fått hem två skaljackor till mina barn Didriksons Mitch Printed Kids Jacket där just vattenpelaren är 2000 men är det kanske bättre med Helly Hansen, HH K Shelter Jacket på 5000? Jag är i  valet och kvalet

• Isobel

Ni som bor i Göteborg så kan jag säga att Lindex Aveny har nyöppningskampanj...för varje 400 kr man handlar för så får man 100 kr rabatt och det är på allt. 

• Isobel
    winters skrev 2012-08-27 20:19:57 följande:
    Nu är Vi föräldrars overalltest ute om någon var nyfiken!

1. Coop Friends
    2. Reima Reimatec + Spatial
    3. Helly Hansen K Rider Skisuit
    4. Didriksons Baffin
    5. Lindex Fix
    6. Intersport McKinley Champ
    7. Abeko Frank
    8. Polarn o Pyret
    9. Team Sportia North Bend
    10. KappAhl Kaxs Proxtec
    11. H&M Cordura
    12. Troll
    13. Ellos Red Cats

1-10 hade mer än 10 000 i vattenpelare.                  
    Dom som är på topp måste ha gjort jäkligt bra förändringar i år. Jag köpte Kappahls kax förra året och var supernöjd, därför har jag köpt den nya multi
  • Isobel
    Wilmis07 skrev 2012-08-27 21:05:04 följande:
    Jag har också köpt kaxs,hade den förra året och var supernöjd. Men jag tycker att tyget verkar vara lite annorlunda i år,med följsamt. Tar faktiskt dessa test med en nypa salt,vet tex ett antal som hade fix overallen förra året,den fick jättedåligt då på tex vattentäthet men har inte hört om någon som läckt.
    Det är faktiskt lite jobbigt att följa dessa bäst i test varje år till ytterplagg och vinterskor. Är man dum som gör det
  • Isobel
    Wilmis07 skrev 2012-08-27 21:13:46 följande:
    Jag tror ochhoppas vi kommer att bli nöjda med kaxs overallen,fin rosa färg var det iaf
    jag tog den i multifärg...blev väldigt glad av dom starka färgerna och med kupongen så blir det bara 561 kr
  • Isobel
    Wilmis07 skrev 2012-08-27 21:44:20 följande:
    Dottern hatade den,hon skrek nästan nej rakt ut när hon såg den men jag tyckte den var fin.
    hahahaha, min dotter har inte ens sett den
  • Isobel

Om ni ska köpa tex vinterskor till barnen så har heppo en kampanj, ta tre och betala för två. Jag köpte 2 par Viking vinterkängor samt vinterstövlar till mig. 1900 istället för 2800.

• Isobel
    lottizm skrev 2012-08-29 11:42:17 följande:
    Är vikings vinterstövlar värda att satsa på? Hur är dom i storlek? Kollar på heppo, bra erbjudande, jag behöver också vinterskor
    Viking Bluster kom som nr 2 förra året och det enda var sämre värmeisolation, vilket man då kan använda raggsockar eller ullstrumpor. Play har jag haft till sonen när han var liten och jag har alltid varit nöjd med Viking. Där mellan har jag också haft Sorel Yoot Pac, skitbra men ganska klumpiga och mkt tyngre än Viking. Plus att dom luktade apa inuti om man inte tog av tjocka ullfodret. 
    Testade också Kavat till minstingen i vintras och var rätt nöjd med den med. Det är alltid svårt att bestämma sig men jag gillar Viking plus ett par stövlar till för 900kr gratis var inte fy skam . Det finns andra märken som du kan kolla åt dina barn där på Heppo 
  • Isobel
    lottizm skrev 2012-08-29 19:48:48 följande:
    Gjorde en beställning på heppo :) Viking play till lillebror, timberland-stövlar till storebror och fodrade sneakers till mig :) dyrt men betydligt billigare än ord. Pris!
    du fick 3e paret gratis?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11