• Moonis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Blev lite här också. Ett par jeansleggings och vanliga leggings till tjejen, två t-shirts, två shorts till killen och tre toppar till mig för 340 kr. Nöjd Glad

• Moonis

Fyndade lite fint idag, en jeanskjol Fix, kortbyxor, velour byxa och 9 par tights för 252:- bara. Käns bra fyndat

Jag brukar förresten inte ha direkt problem med deras kläder, trist för er som haft det. 

• Moonis
    Xgirl83 skrev 2011-04-13 17:01:34 följande:
    Jag har också varit på Lindex idag, och här fanns det jättemycket till flickor. Men blev bara den där fina jeanskappan, och en Tingelng-tunika till påskägget (dottern har velat ha den...), en body till lillkillen och till honom även en UV-baddräkt, och så lite sockar.
    Ja visst va den kappan underbar! Stog och höll i den men va bara byxor och tights jag skulle ha så fick motvilligt lägga den ifrån migGråter
  • Moonis
    Buttelina skrev 2011-04-13 22:38:29 följande:
    uhh
    Moonis skrev 2011-04-13 16:39:21 följande:
    Fyndade lite fint idag, en jeanskjol Fix, kortbyxor, velour byxa och 9 par tights för 252:- bara. Käns bra fyndat

Jag brukar förresten inte ha direkt problem med deras kläder, trist för er som haft det. 
    oj vad många tajts du hittade kul! jag hittade jeanskappan, en skjorta, ett par puffiga shorts till min dotter samt 8 par strumpor till mig för 240kr sammanlagt

Jag var lite trött på lindex men gick in för att handla stumpor bara.. jag är för snål när det gäller strumpor till mig så det handlar jag bara för halva reapriset och skjorta skulle min son ha till sitt 4 års kalas i helgen. blev rätt glad när där hängde en rosa för 50kr sen jeanskappan.. ja den visste jag att min dotter skulle ääälska
    Ja, trodde knappt det skulle finnas något alls i den butiken men dom stog och langade fram massa fint medans jag kollade igenom. Så jag blev sjukt nöjd men är ändå så sugen på den där kappan, kommer ångra mig massor har jag känsla av Rynkar på näsan
    Är nog samma shorts jag köpte, gråa, jätte söta. Tjejen fick dom på sig idag med söta ballerina trumpbyxor jag ochså fyndade
  • Moonis

Blev sjukt glad över posten idag, två kuponger på 50 kr var från Lindex för att dom strulat med kreditering på kontot. Så nu har man till den fina jeans jackan men min mamma vägrade åka den kvarten in till stan, så besviken Rynkar på näsan

• Moonis
    lady in red skrev 2011-04-14 14:30:11 följande:
    Synd att man inte handlade jeanskappan när den fanns kvar,nu är den ju slutRynkar på näsan!
    Typist mig..
    Kan jag komma iväg kanske jag kan inhandla en till dig också, men ser inte ljust ut här Rynkar på näsan
  • Moonis
    Buttelina skrev 2011-04-14 13:47:24 följande:
    ja gråa. dom var jättesöta! kul att dom plockade fram en massa här plockade dom med fram.. stod o höll i mumin lila/gröna settet hela för 80kr.. var sugen men hoppade känner mig nöjd med att jag kunde stå emot
    Ja, man blir riktigt stolt när man kan hålla sig till det man behöver men oj va fina grejer det hängde. Massa fina tunikor och klänningar som jag är super svag för så jag klappar mig ochså lite på axeln
  • Moonis
    lady in red skrev 2011-04-14 14:44:09 följande:
    JA,om du kommer iväg får du gärna köpa en om det finnsFlört. Vet inte om hon skulle behöva 116 el 122? Hon har ju 116 på den flesta tröjor där,så antar att det skulle räcka..
    Tyvärr har jag inte kunnat ta mig in på något sätt, synd men vi kan kanske hoppas att den hängs ut till nästa rea.
  • Moonis

Nu fick jag tag på den fina jeanskappan, 99:- kostade den så nu är jag nöjd

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11