Inlägg från: lilla fru snigel |Visa alla inlägg
  • lilla fru snigel

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tvillingmamma2007 skrev 2010-06-12 15:00:09 följande:
    well galonkläder har jag försökt köpa i flera butiker nu utan kupong utan resultat de var slut! Kanske inte fylls på förrän till hösten eller vad tror ni? Borde ju ha nu med kan man tycka grr.

Förra året tog de fram mer galonkläder lagom till midsommar och reade ut, iaf i vår butik.

• lilla fru snigel
    Makka Pakka skrev 2010-10-14 15:05:07 följande:

Ang. Fix overallen..

Vad skulle ni satsa på 98 eller 104 till en kille som har 98 i byxor och 104 i tröjor?

104, just pga att den är så kort i ryggen. Vår tjej är 90 cm och jag köpte två st i stl 98 men tvekar på den ena och funderar på om jag ska ta 104 på en av dem.
  • lilla fru snigel
    Enensammamma skrev 2011-01-20 16:06:44 följande:
    Ni som har FIX overallen. Är ni nöjda so far? Vad tycker ni om overallen?

Jag är supernöjd!  Dottern har aldrig varit för kall eller varm eller våt i vinter. Sen gillar jag skarpt att den är förstärkt i rumpa och på knäna. Fattar inte varför inte alla barnoveraller är det. Man läser ju jämt att dom är ruggade på knän och i rumpan liksom. Hur kul är det? En sån vill man ju inte köpa bagagnad sen
    Hade en förra året och var ganska missnöjd. Tyckte den var prasslig när det blev minsta kallt ute. I år är de mycket bättre, gillar förstärkningen i rumpan och på knäna, armmudden vid handleden i fleece och tyget klarar kylan utan att prassla mycket bättre. Håller vätan borta och är varm och skön. Känns som ett bra köp, särskilt som jag köpte via nätet med 10 % på ett helt köp och 30 % för en vara så betalade strax över 400 kr för den!
  • lilla fru snigel
    jannah skrev 2011-01-19 21:45:51 följande:
    Visst är dom fina? Har beställt detta till dottern...

Tunika - 95% Bomull,5% Elastan

Topp - 95% Bomull,5% Elastan
    Tunikan är ju helt underbar... Hjärta
    Köpte tunikan igår och ska nog ta tightsen till också. Men för er som vill ha och inte köpt, skynda! Jag hittade en enda 104:a trots att de är så nya.
  • lilla fru snigel
    jannah skrev 2011-07-25 16:07:07 följande:
    Hur är FIX-overallerna i storlek? Stora? Dottern hade 98 i vinteroverall från Polarn o. Pyret i vintras. Borde inte en FIX 104 passa bra i år då? Hon är ca. 97 cm. lång nu...
    Min tjej är 95 cm och jag tänker ta 104 till henne iår. Förra året hade hon Fix 98:a och har inte växt många cm alls sen dess.
  • lilla fru snigel

Vi var supernöjda med Fix overallen förra året! Den året innan var inte alls lika bra så jag hoppas de inte har gjort årets som den .

• lilla fru snigel
    Finesse skrev 2011-08-16 19:04:56 följande:
    tänker ni aldrig att barnen växer.. det är augusti nu... ett halvår till och dom har växt 6 cm ungefär.. så mkt växer mina barn per halvår.. eller dottern.. sonen har växt snart 20 cm på ett halv år men han är ju bebis..
    Man kan nog inte tänka så generellt, alla barn är olika. Min tjej är 4 år nu, 95 cm lång och väger 14 kg. Hon har växt 5 cm på ett år. Skulle jag köpa kläder "att växa i" så skulle hon hinna slita ut dem innan hon växte i dem.
  • lilla fru snigel

Du har ju SELC 07001 (20% på en vara), SELC 07009 (25 % på två varor samt SELC 07003 (30% rabatt på tre eller flera varor) också. Jag använder alla fem koderna nu

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11