• ZZ12

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Fråga, finns är velourbyxorna som Lindex brukar ha inne i butik???  (söker stl 92)

(fanns inga velourbyxor alls! på shoponline nu, och de brukar ju alltid finnas inne!!...)

• ZZ12
    Mamma och Mor skrev 2011-01-09 11:26:06 följande:
    Har bestämt mig för att köpa en ofodrad regnoverall till sonen. Kappahl har ju och nu såg jag att Lindex också får in en sådan de närmaste veckorna. Är det någon skillnad mellan Kappahls och Lindex regnoveraller gällande vattentäthet etc?  Har klämt lite på Kappahls och den kändes väldigt mjuk och skön i kvaliteten :)
    Hur är Kappahls och Lindex regnoveraller/skaloveraller i kvalitet, om man jämför med Polarn&Pyrets skaloveraller???   Ngn som har testat både Pop's och Kappahl/Lindex/Ellos??    

Vattentäthet?
    Andningsförmåga? mm 
  • ZZ12

star67: köpt på rean nu? På Lindex?  
    Finns overaller kvar på rean ngnstans (i Stockholm) i stl 98 el 104?

Tack!!! 

• ZZ12

Är det ngn som kan rekommendera Lindex vinteroveraller???  Är de bra i kvalite? Vattentäta?

• ZZ12

Idag nästan ingen rea alls på 2 Lindex i Stockholm.... Är allt slut månne?

Ngn som sett overaller i stl 104 på halva-rea i STockholm....????  

• ZZ12

Vilken av Skaloverallerna på Lindex jmf Kappahl är bäst???  De kostar ju båda runt 300-350:-
    Är de lika bra???

Tack!! 

• ZZ12

När jag lägger till rabattkoderna, listas de som aktiva, men priset påverkas inte... Enda rabatten som visas är 10%...  
    Hur gör man för att aktivera rabattkoderna ovan B...???  Ngn som vet? 

• ZZ12
    star67 skrev 2011-03-24 22:29:34 följande:
    dem gäller bara på baby plagg
    Ahaa, tänker jag har ju en bebis, fast har jag nog inte längre, när jag beställer stl 98/104 ....

Tack för info! 
  • ZZ12

På Kappahl, kan man använda 25% rabatterna när man köper ta-3-för-2-barnkläder?

• ZZ12

Har fått ett sms fr Lindex om 30% på dam. Men är det bara i butik då, för hittar ingen kod i det sms:et upptäckte jag nu!

Ngn som har kod till Lindex shoponline?? 

Tack!!!

• ZZ12

Fråga!
    Jag hade handlat på rean efter jul. Vissa saker passade inte men när jag skullle lämna tillbaka efter ca 2 v, så sade de att det bara är en veckas öppetköp på rean. (annars är det ju 30 dgr).
    Ni Lindex-experter, känner ni igen det med 1v rea öppetköp??? 

• ZZ12

Hjälp!!

Någon som har sett finbyxor/kostymbyxor till kille i storlek 110??  
    Ska ha till bröllop och kan inte hitta ngnstans....

Tack!!!!Tungan ute 

• ZZ12

Ska bunkra upp till dagis för 2-åringen:

Någon som sett colleagetröjor med dragkedja hela vägen och krage (=ej luva), bra och billigt någonstans?
    Gärna rea såklart, men även utan!  Finns ju på POP, men skall ha till dagis så vill gärna ha lite billigare!

(det är så mkt luvtröjor just nu, men vill ha utan luva...) 

• ZZ12

Hur är storlekarna på barnkläder på Zara???

Vanlig stl 104 motsvarar det Zaras stl "4/5 år"...?  Tänker att de nog är en stl mindre än svenska storlekar, ngn som vet???

Ngn som vet hur det är att returna till Zara om man beställer på webben, kan man returna till butik??

Tack!! 

• ZZ12

Ngn som har kollat in både Lindex och Kappahls Vinterbyxor/termoboxor, vilka skulle ni föredra??  (i stl 104)

Tack!! 

• ZZ12

Ngn som har kollat in både Lindex o Kappahls vinterbyxor/termobyxor i år, vilka att föredra??

TACK!! 

• ZZ12

Har det börjat med 2 för 1 på rean på dam på Lindex i butik???

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11