Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tack för tipset om fleeceoverall på Åhléns. Vem det nu kom ifrån.....Den är inhandlad och kommer bli perfekt :) 20% rabatt dessutom blev lite mer handlat också när det ändå var rabatt:)

• sarsparis
    Finesse skrev 2011-08-26 20:58:59 följande:
    Det var jag! Vilken färg blev det?
    Tusen tack för tipset Skrattande det blev den lilaaktiga, funderade först på den som var turkos/petrol, mannen tycker vi har för mycket rosa och lila på henne, men det blev den lila ändå:) den kommer bli perfekt, enkelt med dubbla dragkedjor  och 20 % rabatt var ju inte helt fel:)

Ang felvara, jag hade kontaktat dom och föreslagit att dom kollar upp vart den gröna finns och skickar den till dig, tror tyvärr dock att man inte kan driva det så långt mer än att dom står för portot på returen. Och jag håller med dig, den gröna var ju jättefin.
  • sarsparis
    Finesse skrev 2011-08-26 21:42:12 följande:
    Hur menar du? Det jag vill är att dom står för returen och skickar en grönbody till mig.. jag har betalt för en grön, inte en blå..
    det jag menar är man nog inte kan kräva att de ska leta efter den gröna åt dig i en affär och skicka den till dig utan endast betala dig för returen av den blå. men du ska absolut föreslå att de ska leta då du beställt en grön.
    Berätta gärna hur det gick sen:) Hoppas de letar. Det är service isåfall....
  • sarsparis
    Finesse skrev 2011-08-26 21:49:07 följande:
    Ja.. eller så får jag väl fixa det själv. Men om jag skulle få tag i nån i nån butik borde dom väl kunna lägga undan en till mig tills jag kan komma in och hämta den.
    Klart de lägger undan isåfal, jag la undan en jacka som låg där i 2 dar sen, det var inga problem:)
  • sarsparis

Nu tror jag aldrig på dessa tester vidare mycket, pop fick dåligt förra året på slitstyrka, sonens pop overall ser fortfarande ut som ny trots att han är väldigt aktiv ute. och hur didriksson kunde få bäst med sina 2000 vattenpelare är fortfarande en gåta då jag vet flera som klagade på att de just inte höll tät.
    Tror ni kan vara lugna ni som köpt fix overaller. Var didriksson med i år? och varför testa pops skaloverall??? märkligt är ordet.....

• sarsparis
    Xgirl83 skrev 2011-08-29 15:09:14 följande:
    Reima vann, Didriksons kom typ 5:a eller nåt. Men inte kom väl Pops sist förra året? Har för mig den kom på plats 3 eller 4.
    nej sist kom dom inte men fick dåligt betyg i slistryka vilket jag absolut inte håller med om, sen kan man undra, varför fick inte didriksson så bra i år?? har de ändrat sin overall så mycket??
  • sarsparis
    Finesse skrev 2011-08-30 15:41:49 följande:
    Nu har jag spanat in dom nya all kids kläderna och oj.. dom skulle jag aldrig beställa. Däremot älskar jag alla färgglada gläder som monster kläderna
    Håller helt med dig, de var näst intill gräsliga, men det är ju tur att det finns kläder för alla smaker Skrattande
  • sarsparis
    Gurkan skrev 2011-08-30 19:03:40 följande:
    Vet att det inte är barnkläder men jag provar ändå, någon kanske vet ändå!
    Jag skulle vilja ha ett par velourbrallor med mudd eller resår nertill... till mig själv då
    Någon som vet var man kan köpa detta? 
    Jag har sett det på hm, men det var längesen, men kanske värt att kolla iallfall.
  • sarsparis

Finns det några rabattkoder som fungerar? inser att jag får lov att köpa en vinterjacka och byxa på lindex då vi inte har vägarna förbi ullared:( Brukar inte köpa så dyr jacka och byxa då det i princip bara är extra kläder och jackan används typ när vi åker bil och i affären. Så lite rabatt skulle göra plånboken gladare Skrattande

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11