Inlägg från: anette 81 |Visa alla inlägg
  • anette 81

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Tessou skrev 2010-08-30 12:38:04 följande:
    Nån som kan hjälpa mig att hitta en blå jacka med stjärnor på på hemsidan??
    Såg annonsen på den via FL men hittar den inte...
    hittar inte heller den
  • anette 81
    Tessou skrev 2010-08-30 13:36:15 följande:
    Jag ringde kundtjänst nyss och i mitten/slutet av September skulle den komma ut i butiker och på hemsidan... Bara att vänta...
    i vilka storlekar?
  • anette 81
    maadicken skrev 2010-08-30 18:57:14 följande:
    det står på lappen som hänger på byxorna. så då bör dom ju vara lika bra som POPs...men det återstår ju att se

tack för testet lite överraskande i vilken ordning dom olika märkena kom måste jag säga. och som sagt: hur kan didriksons komma i topp med vattenpelare på endast 2000. det är ju inte vattentätt som det står.
    jag har nyss köpt ett dirdriksons regnställ till mig själv och kikat runt lite. på det billigaste dom hade så var vattenpelaren 2000, och där stod det att det höll tätt i regn ca 2 timmar.

måste nog köpa tidningen och titta lite närmare på testet   eller kommer samma test upp på testfakta.se tro?
    men name it har väl inte heller så hög vattenpelare?
  • anette 81
    Glittrax skrev 2010-09-02 11:25:37 följande:
    Gud vad långa velourbyxorna blivit nu tycker jag.. har köpt 110 på webshopen till min tjej som är 95 lång, vad har era barn som är kring den längden?

Har tyckt de varit lite korta så jag har alltid tagit en storlek större förrut då jag köpt dem och nu badar hon ju i dem.....
    jag har 104 till min dotter som är 91cm
  • anette 81
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-02 21:40:39 följande:
    Coops overall ser bred ut. Men om inte Lindex passar, köper jag nog en coop.
    en kompis hade köpt coops overall idag o dottern provade den
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11