• h80

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

sarsparis skrev 2010-09-24 21:50:43 följande:
    Visst är det så, men då ska man kunna påvisa att det är ett fabrikationsfel, och dessutom kan affären neka in i dödens dar, men det är det man har ARN till isåfall, fast en behöver ändå inte gå på vad ARN säger. Har dessvärre varit med om flera affärer som inte mottagit reklammationer.
    ja, det är nog olika från affär till affär. Hon jobbar på polarn o pyret o de krånglar aldrig (inte vad jag vet iallafall)  I våras lämna jag in en body som hade blivit väldigt tvättnoppig, köpte för 2 år sen o det var inga problem............fick en ny direkt
  • h80
    sarsparis skrev 2010-09-24 21:56:14 följande:
    Lindex och polarn och pyret är två affärer jag gärna handlar kläder i för det är aldrig några problem, det är knappt man behöver kvitto....Glad
    nej, det har jag aldrig Glad
  • h80
    Chetti skrev 2010-09-24 21:56:00 följande:
    www.lindex.com/Archive/PDF_Club/1037-stjeovsr...

Jag använde denna kupongen förra veckan. Har ni någongång använt samma kupong 2 ggr?
    Vågar jag göra det?
    Jag vill så gärna köpa Fix termobyxor och en av Lindex vinterjackor åt sonen imorgon.

Hur tänker ni? Vill helst inte fuska men det är ju dyrt med vinterkläder...
    jag har använt den 1 gång i affär o 3 gånger i webbshoppen. tror inte att det är att fuska om man använder den flera gånger. Du hade ju lika gärna kunnat handla för mer första gången
  • h80
    Xgirl83 skrev 2010-10-07 17:41:14 följande:
    Åh, jag hade hoppats på att kanelbulle-bodyn skulle komma i långärmat!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=116...
    åhhh, den måste jag ha. Min tjej är född på kanelbullens dag Glad undra om jag kan trycka ner henne i en 86:a, nån som vet hur de är i storlek? hon är 2 år
  • h80
    mollan nu skrev 2010-10-07 21:20:07 följande:
    vilken längd och vikt? Sonen på 81 cm och 14 kg passar den bra på. Han är som en 2åring i storlek 
    88cm o 12.5kg
  • h80
    Hejpådig skrev 2010-10-13 15:39:02 följande:
    ja vid retur av HELA beställningen får du 19 kr tillbaka.
    jag fick inte det
  • h80
    Hejpådig skrev 2010-10-13 21:47:12 följande:
    ok då var de väl okunniga =) Det står i papprerna o jag har fått det 2 ggr. Gäller endast när du lämnar allt du beställt tillbaka.
    hm, jag har inte kollat i papprena. Men jag har lämnat tillbaka allt 2 gånger o inte fått tillbaka Rynkar på näsan
  • h80
    AochJsMamma skrev 2010-10-23 17:46:16 följande:

så himla trist! Ska köpa en rock på HM i födelsedagspresent, och så berättade de att det är 20% för clubmedlemmar på ytterkläder, men man måste ha en kupong. Jag har inte fått nån, trots att jag är medlem o har varit det i 10 år typ.. :- Ni som är medlemar i HMclub, har ni fått en sån kupong??

nej, jag har inte heller fått nån........
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11