• Ruso

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Snorky skrev 2010-08-06 22:21:22 följande:
    precis... jag håller med. Allt som inte kan skada barnet på något vis är helt okej...
    fast o andra sidan finns det väl de som tycker att en kjol kan skada en kille
    Tror verkligen inte kläder är något som skadar, i så fall orskaken till varför vissa vill ha vissa kläder. Men det kan man inte ta bort med att sätta på de kläder som "anses" rätt heller....
    Dock... man vet att andra kan skada "annorlunda" människor, både i ord och handling... och kanske vill man försöka skydda sina barn trots allt... inte för att det är rätt eller borde vara på det viset, men man kan inte ändra andra människor, tyvärr...
  • Ruso

Frågar igen... någon som lyckas få tag i en Fix skaljacka på rean i 92 eller 98  (blå eller grön)... hoppas in i det sista..

• Ruso
    backi2008 skrev 2010-08-08 14:58:51 följande:
    Såg en grön i 92 på Lindex i Kungälv igårRynkar på näsan. Det var halva rea priset men dom har inte öppet idag.
    Åh.... jag vill ju ha en på halva reapriset... men här fanns bara i rött och rosa och det var jag inte sugen på till honom nu.

Snälla, om någon hittar och kan köpa åt mig blir jag glad, betalar givetvis portot också!
  • Ruso
    Lejån skrev 2010-08-08 17:00:08 följande:
    har inte haft möjlighet att åka förbi vårt Lindex, men om möjligt så kollar jag imorgon! Jag hör av mig.
    Kanon!!
  • Ruso
    Evve81 skrev 2010-08-09 13:45:42 följande:
    Ruso: Jag köpte en röd till sonen eftersom det var den som var på rea. Ska dock köpa en snygg mössa till. Gärna en villervalla med stjärnor
    Fanns bara rosa här, och det vill jag inte ha till sonen... Storasystrarna har röd och rosa, så jag vill ha en annan färg, annars hade rött varit helt OK förståss.
  • Ruso
    Tullemi skrev 2010-08-10 10:02:50 följande:
    Nej, de är inte i galon. Var och klämde på dem igår. Det är som ett kraftigt skalmaterial. Lite stela.
    Jaha! Måste nog klämma lite på dem då!
    Kommer behövas något fodrat senare i höst.
  • Ruso
    maggan75 skrev 2010-08-10 10:27:31 följande:
    ok, jag läste inte om dem  och viss heller att det var ofodrade som eftersöktes , såg bara överdragsbyxor  och det  kallar jag dessa i varje fall
    De som väntar fix byxorna väntar ju på de ofodrade, men fodrade behövs ju också, snart är kylan här igen!
    Undrar bara hur mycket regn de tål om det inte är gummi/galon.... någon som vet? För skall jag skaffa fodrade byxor till kalla hösten måste de ju tåla en del regn...
  • Ruso
    Tullemi skrev 2010-08-10 10:02:50 följande:
    Nej, de är inte i galon. Var och klämde på dem igår. Det är som ett kraftigt skalmaterial. Lite stela.
    Kollade du hur mycket av byxan som är fleecefodrad, dvs, helt ner?
  • Ruso
    Pillis1975 skrev 2010-08-10 18:47:44 följande:
    Men det är dom väl sällan?
    Det finns de som är det...men jag har inte köpt sådanna på Lindex, så där vet jag inte.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11