• star67

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

hur gör man för att lägga två bestälnningar på ett??

• star67
    Ruso skrev 2010-08-12 16:24:26 följande:
    Vad menar du?
    vill du köra ihop två beställingar och få en avgift, så är svaret att det går inte... försökte i dag...
    ja det märkte jag, om man göras ändring på order markuleras den, men fick i alla fall köpa det set jag vilje ha trots att det var den sista jag ringde kundtjänst hon sa om inte någon annan köpte den så den kommer igen på webb och jag vacktade den. men fick inte rabatt på den som det gjorde första gångRynkar på näsan det var 3 varor för 167 kr men nu fick jag betala 187 kr om jag hade tagit alla tre men jag tog bara två så blev 148kr

äntligen köpte den till nyfodd present kanske passar bättre än klänning. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7021644&styleid=7021630&path=3403475;3215210;3232591;3668137;3665306
  • star67
    Ruso skrev 2010-08-13 13:38:53 följande:
    Funderar... den turkosa skaloverallen är ju verkligen fin...  men jag tror inte 92 kommer räcka längre än i höst, och 98 var alldeles för stort nu. Sonen har regnkläder, skaljacka, två skalbyxor, pilefleece och windstopper och får en softshelljacka nu.... kanske är det helt enkelt bättre att lämna tillbaka overallen, det kan ju bli för mycket kläder också.... men den är ju så fin förståss, och jag älsar turkost... Men ekonominen är inte så att jag bara kan spendera...

Vad hade ni gjort?
    jo det tyckte jag också att den är fin men eftersom min dotter behöver inte den så jag släpper o köpa den. så jag tycker att du ska lämna tillbaka, du har skaljacka o skalbyxor som du kan använda iställit för overallen.
  • star67

någon hade den kod från ellos som var 50% + veska?? hur länge gällade den??

• star67

synd bara att inte finns andra färger till pojke svart känns tråkigt och jag gillar inte rutiga. turkos , eller marin blå, eller två färger blandad blå/ marin eller turkos/ svart, turkos/ blå. hade varit toppen.

• star67

jag ska köpa stl 86 till honom tror jag om den inte blir allt för stor o tycker att svart utom något annan färge i blir lite tråkigt jag har köpt redan en Turkos mössa Glad

• star67
    Ni har diskoterat mycket om skor stl men jag har glömt vad ni tyckte.
    hur många cm ska Skons innerlängd  vara störe än barnet Fotlängd ???hans fot längd är 13 cm nu. 

hittade ett par i stl 22 på copp på halva pris men jag Mät barnet fot med deras mättare och det var 200 mm och skorna var 210 - 213 mm skulle de vara bra tror ni eller är de för små??
  • star67

det är vanliga skor som de skulle ha nu sport sko pax. han är 18 månader gammal.

• star67

jo jag vill inte ta mer än 2 cm störe det är inte så länge sedan han har börjat gå blir svårt för honom att gå i dem ska kolla på skopunkten om det inte finns så tar jag de då de är lite mer än 1 cm störe än hans fötter.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11