Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Mamma och Mor skrev 2010-10-15 09:14:19 följande:
    Buttelina: nu blev mitt inlägg lite tokigt citerat ser jag... Jag håller med ditt inlägg, och min kommentar om köp på Tradera avser den i denna tråd som budat, vunnit och nu inte vill fullfölja köpet.Skäms
    haha jag förstog det
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

finns det några rabattkuponger på kappahl just nu?

• Buttelina
    Buttelina skrev 2010-10-18 19:04:13 följande:
    finns det några rabattkuponger på kappahl just nu?
    eller kappahl sms?
  • Buttelina
    star67 skrev 2010-12-02 20:01:59 följande:

en fråga:- om man köper tex en jacka på rea på webb butik och vill byta den mot en annan stl på butik får man den i samma pris eller ska man betala mellan skillnad??
    och om man gör tvärttom köper något på rea och lämnar tillbaka på butik som är på ordinerpris får man ordinerpris även om man har köpt den på rea från webb shop.??

köper du nått på rea och vill lämna tillbaka så visar du ju kvittot och då får du såklart inte mer tillbaka än du betalat
    ibland är det så att en butik säljer en vara med nedsatt pris för att de bara har en eller ett fåtal kvar.. kan hända då att de inte byter utan att man får betala mellanskillnad. men det är nog olika från butik till butik
  • Buttelina
    AnkiFalun skrev 2010-12-19 17:44:06 följande:
    Tänkte höra med er, Min dotter har en Bamse overoll vi köpte i år, hon har använt den några veckor och nu är dragkedjan sönder, en pigg i dragkedjan är sönder liksom, kan man lämna in den och reklamera och få pengar tillbaka??
    KLART att du ska kunna! tillbaka med den bara! du ska ha en ny eller en likvärdig overall. ev pengarna tillbaka..
  • Buttelina
    Sommarpresent skrev 2010-12-23 08:56:38 följande:

Tack för svar! Sköljmedel har jag alltid använt. Torktumlare har jag ingen. Tycker bara att det är konstigt eftersom det aldrig hänt förut. Jag tvättar alltid kläderna på samma sätt med samma tvätt- och sköljmedel. Nu helt plötsligt så är 7 par byxor förstörda i samma tvätt. Byxorna var dessutom nästan nya, endast använda 2-3 ggr.

tvättmaskinen som inte sköljer ordentligt?
  • Buttelina

jag torktumlar aldrig velour. lika mjuka varje gång

• Buttelina
    aglili skrev 2010-12-28 15:08:15 följande:
    Det är ju eg inte så jättebilligt på rean tycer jag. Jämför man med 30% på en vara eller 25% på ett helt köp så är det inte jättestor skillnad.
    nä men att börja med 50% är bra tycker jag. de får ju det sålt till det priset så..
  • Buttelina
    ÖNadja skrev 2011-01-23 09:45:59 följande:
    Är det nån som skrivit ut 50 kr kupongen på lindex och använt flera stycken?
    jag har inte och tänker inte göra med tanke på att där står "får endast utnyttjas en gång per medlem". så har det inte stått innan
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11