Inlägg från: sarsparis |Visa alla inlägg
  • sarsparis

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Oj oj oj, vilken fin klänning, den kommer hamna i min garderob också:) Får hålla span när den kommer i butik, den lär gå åt som smör är jag rädd för....

• sarsparis

Underställ har vi aldrig någonsin använt på sonen, trots att det var riktigt kallt vissa dagar i vintras här på västkusten, dessutom känns -10 kallare än -20 i Norrland här. Han har bara haft vanliga kläder, pop overall, hestra vantar, varm mössa och ecco kängor och har aldrig någonsin frusit. Så några underställ köps inte här så länge han inte fryser.

• sarsparis
    backi2008 skrev 2011-10-03 21:38:08 följande:
    Köpte bara brandbils tröjan, Emil ville bara ha den. Ångrade mig redan då vi gick från affären och tänkte köpa den senare Hoppas polisbils tröjan finns kvar.....
     Var bor du?
    Alla fanns i dag i min lindex utanför göteborg, blev brandbilen, får räcka så, sonen ska inte ha mer kläder egentligen......
  • sarsparis

Brandbilströjan blev visst ingen hit här hemma,när jag visade den för 3 årigen och även sa att det fanns med polisbil  sa han, "mamma, gå tillbaka med den och köp en polisbil istället, jag är rädd för brandbilar", tur nog fanns en poliströja kvar i rätt storlek, han var noga med att berätta  i kassan att han inte ville ha brandbilen för han är rädd för den. Dom är för söta.....Nu har jag köpförbud, endast vintervantar får inhandlas till sonen och tilll lilltjejen ingenting Rynkar på näsan

• sarsparis
    finelinan skrev 2011-10-06 09:15:42 följande:
    Hur är Lindex överdragsbyxor (de för 179 kronor) jämfört med tex Po.Ps? Jag behöver ett par i 104 att använda nu innan vintern kommer bara, och vill inte lägga mer än max 200 kr. för det. Till våren har jag i stl 110 som väntar på användning, men de är helt för stora nu.
    De är ju bara vattenavvisande, vi har alltid haft dessa till sonen, tycker de funkar bra, nu har dom inte när det är störtregn ute, men väl när det är vått på marken och han har faktiskt aldrig blivit blöt. Är ni bara beredd på att ni kanske måste ha galonisar när det är regn ute så köp dom! De är faktiskt väldigt slitstarka också, sonens är knappt slitna efter en vår och höst.
  • sarsparis

Nu kan jag ge 50:- till 5 vänner, om någon är intresserad inboxa mailadress. Det är inte säkert att jag hinner skicka er rabattkoden under dagen, men ikväll hinner jag:)

• sarsparis
    2nd baby skrev 2011-10-06 16:47:17 följande:
    Ngn sov vet Lindexkod? Ska beställa för 387 kr. Handlar man över 300 får man 100kr rabatt, men mkt vill ha mer...
    Du kan få 50:- rabatt av mig, inboxa ditt mailadress:) har 2 kvar:)
  • sarsparis
    Lantani skrev 2011-10-07 12:01:32 följande:
    Smset man fick med köp för 300 och få 100 kr rabatt på barnkläder, gäller det i butik?
    absolut!!
  • sarsparis
    Loppan boppan skrev 2011-10-18 17:03:00 följande:
    Tror ni det kommer kupong snart? Vill lägga in en STOR beställning

www.lindex.com/se/shoppingbag/
    Brukar de inte komma runt barnbidraget eller är jag helt ute och cyklar? Själv är det köpstopp på barnkläder, däremot tycker mannen att jag måste uppdatera mina underkläder, så jag hoppas det är bra rabatt på underkläder jag......
  • sarsparis

Nån som vet hur hårda lindex är med att byta utan kvitto? farmor har lyckats göra ett riktigt bottennapp vad gäller klädinköp till barnen, självklart hade hon inget kvitto kvar. Tror ni det går att byta ändå? Lapparna är ju kvar på kläderna.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11