För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Oj oj oj, vilken fin klänning, den kommer hamna i min garderob också:) Får hålla span när den kommer i butik, den lär gå åt som smör är jag rädd för....
Oj oj oj, vilken fin klänning, den kommer hamna i min garderob också:) Får hålla span när den kommer i butik, den lär gå åt som smör är jag rädd för....
Underställ har vi aldrig någonsin använt på sonen, trots att det var riktigt kallt vissa dagar i vintras här på västkusten, dessutom känns -10 kallare än -20 i Norrland här. Han har bara haft vanliga kläder, pop overall, hestra vantar, varm mössa och ecco kängor och har aldrig någonsin frusit. Så några underställ köps inte här så länge han inte fryser.
Brandbilströjan blev visst ingen hit här hemma,när jag visade den för 3 årigen och även sa att det fanns med polisbil sa han, "mamma, gå tillbaka med den och köp en polisbil istället, jag är rädd för brandbilar", tur nog fanns en poliströja kvar i rätt storlek, han var noga med att berätta i kassan att han inte ville ha brandbilen för han är rädd för den. Dom är för söta.....Nu har jag köpförbud, endast vintervantar får inhandlas till sonen och tilll lilltjejen ingenting
Nu kan jag ge 50:- till 5 vänner, om någon är intresserad inboxa mailadress. Det är inte säkert att jag hinner skicka er rabattkoden under dagen, men ikväll hinner jag:)
Nån som vet hur hårda lindex är med att byta utan kvitto? farmor har lyckats göra ett riktigt bottennapp vad gäller klädinköp till barnen, självklart hade hon inget kvitto kvar. Tror ni det går att byta ändå? Lapparna är ju kvar på kläderna.