För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Kod för 20% rabatt?
Kod för 20% rabatt?
Behöver lite hjälp,har bott i Spanien i tio år så detta blir min första vinter i Sverige med barn.
Stora sonen fyller 6 nu och börjar förskoleklass. Tänker på vinterjacka och termobyxor, är Kaxs värt att satsa på? Har haft Kaxs skaljacka under vår/sommar och den har hållt riktigt bra. Det är ju 25% rabatt på ett köp i helgen också.
får inte 20%-koden att fungera nu på hemsidan :( ingen fri frakt heller fast det är över 400. nån som fått det att fungera?
Har inte använt den tidigare, den drog rabatten först men det försvann när jag loggade in :( ville ha mumin-jumpin ju, hoppas dom finns i butik om det inte funkar på nätet!
Är vikings vinterstövlar värda att satsa på? Hur är dom i storlek? Kollar på heppo, bra erbjudande, jag behöver också vinterskor
Gjorde en beställning på heppo :) Viking play till lillebror, timberland-stövlar till storebror och fodrade sneakers till mig :) dyrt men betydligt billigare än ord. Pris!
Ja visst tredje paret gratis,verkligen bra,tjänade 700 ju! :)
Jag köpte mumin-jumpsuiten i veckan,den är jättefin tycker jag,inte så starka färger som på bilden men jättefin ändå!
Kuponger idag
25% på barnplagg SEC38012
25% på barnytterplagg SEC38011
Kanske Stog nåt datum när det började gälla,kollade inte :/
25% gäller till den 14/10
Ingen rabattkupong på lindex?