Inlägg från: lottizm |Visa alla inlägg
  • lottizm

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Kod för 20% rabatt?

• lottizm

Behöver lite hjälp,har bott i Spanien i tio år så detta blir min första vinter i Sverige med barn.
    Stora sonen fyller 6 nu och börjar förskoleklass. Tänker på vinterjacka och termobyxor, är Kaxs värt att satsa på? Har haft Kaxs skaljacka under vår/sommar och den har hållt riktigt bra. Det är ju 25% rabatt på ett köp i helgen också.

• lottizm

får inte 20%-koden att fungera nu på hemsidan :( ingen fri frakt heller fast det är över 400. nån som fått det att fungera?

• lottizm

Har inte använt den tidigare, den drog rabatten först men det försvann när jag loggade in :( ville ha mumin-jumpin ju, hoppas dom finns i butik om det inte funkar på nätet!

• lottizm

Är vikings vinterstövlar värda att satsa på? Hur är dom i storlek? Kollar på heppo, bra erbjudande, jag behöver också vinterskor

• lottizm

Gjorde en beställning på heppo :) Viking play till lillebror, timberland-stövlar till storebror och fodrade sneakers till mig :) dyrt men betydligt billigare än ord. Pris!

• lottizm

Jag köpte mumin-jumpsuiten i veckan,den är jättefin tycker jag,inte så starka färger som på bilden men jättefin ändå!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11