Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Är det ngn som haft problem med dragkedjan på Fix jackorna ???  
    Så här serhar tösens jacka blivit och dne lilla metall grejen som ska sitta där har lossnat
    Köpte den ju i våras  tycker det är lite dåligt faktiskt

• maggan75
    Lycka 1 skrev 2010-09-23 17:20:32 följande:
    Jag reklamerade en jacka på Stadium för någon vecka sedan.
    Den hade också tappat den där metallbiten så dragkedjan delade på sig.
    Jackan var köpt i mars och det var inga problem att lämna tillbaka den.
    Jag fick välja om jag ville ha en ny jacka från årets modell el om jag ville ha pengar på Stadium kortet.

Hoppas det går lika bra på Lindex!
    Då håller vi tummarna att det går bra, ska åka efter  jobbet i morgon funderar på vilket lindex man ska bege sig till .... det  där det jobbar äldre kvinnor eller där det jobbar yngre tjejer vilka är lättast att ha att göra med  tro ....
  • maggan75
    Stina0 skrev 2010-09-23 19:54:00 följande:
    Jag reklamerade dotterns jacka förra hösten, som jag köpt våren innan. Jag hade inget kvitto, men fick pengarna i handen utan problem Skrattande
    Det låter ju lovande  
  • maggan75

Reklammerade  fix jackan idag och det gick bra fick tillbaka pengarna de hade  tagit emot fler ....

• maggan75

Tullemi skrev 2010-09-24 16:14:41 följande:
    Jag har missat...vad var det för fel på den?
    Dragkedjan gick sönder
  • maggan75
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-24 20:47:47 följande:
    Är du förresten säker på att det satt en metallbit där från början då? Det gjorde det nämligen inte på våra två som vi köpte våren -09 och den ena pajade efter bara 2 mån som sagt, dåligt tycker jag.
    Nä en plast grej var det ju
    Ja det var ju konstigt att de inte gjort ngn förbättring på ett år  
  • maggan75
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-24 21:16:47 följande:
    Tror inte ens det var plast på vår utan endast sytt men ska inte svära på det utan då måste jag gräva i lådorna i sånt fall för ena grabbens jacka är ju kvar men urvuxen den andra reklamerade jag ju och köpte pop ist.
    ok ja det var ju skumt, fick förfrågan om jag ville ha ngt annat men  nu finns ju bara vinterjackorna  så jag sa att jag väntade. Funderar på vad man ska ha istället ... om man vågar sig på Fix vinterjackan ...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11