-
Måste mena den i högerhörnet här på FL. Den kommer och går.....h80 skrev 2010-09-06 13:10:17 följande:vilken annons?
-
Inte jag heller....Hejpådig skrev 2010-09-06 19:28:28 följande:hittar inte heller!
-
2 gånger har jag försökt beställa kläder till barnen på H&M´s webshop, men aldrig aldrig har plaggen ens funnits att köpaTessou skrev 2010-09-14 20:58:27 följande:Hmm... blusen längst till höger för 249 Kr.
. Likadant har hänt vänner som tänkt beställa. Urk å blä!
-
Ja, speciellt när man får hem en ny broschyr med x antal fina plagg som man blir sugen på....ja så finns dom inte. Visst kan saker ta slut, men nyannonserade varor borde ju finnas lite mer av.Tessou skrev 2010-09-14 21:13:49 följande:Usch så tråkigt... Tycker att om plaggen finns på hemsidan å i katalogerna så ska man kunna få de direkt å inte vänta x antal månader...
-
Urk då, ser ut som en sovsäck vi hade när jag var liten på 70-talet, hahaAochJsMamma skrev 2010-09-23 20:03:17 följande:ahaa...antar att du menar denna förresten:
www.lindex.com/se/Product/ImageZoom.aspx?id=8...
Håller nog med, inte särskilt snygg -
Jag har missat...vad var det för fel på den?maggan75 skrev 2010-09-24 16:00:20 följande:Reklammerade fix jackan idag och det gick bra fick tillbaka pengarna de hade tagit emot fler ....
-
Många (jag tex) har fått 2 kuponger så då måste man ju kunna använda båda. En på mail och en via posten.
-
Jaa, jag fyndade den fina stjärnjackan igår
. Jag blev så glad när jag såg att den kommit till min butik - och med 20%-rabatt dessutom
. Så fin Lucas ska bli (han har redan 2 jackor, men vad gör det
). Denna var ett måste, speciellt för 199, 50:-.
-
Ja, de är verkligen små. Vi köper 104 till Milea som är 95 cm lång. Hon hade kunnat ha 110 nästan. Tokigt!sarsparis skrev 2010-10-02 09:54:37 följande:
Nån mer som upplever att tag 3 betala 2 tröjorna är små i storleken? eller så har de krympt mycket i tvätten. har två av de randiga, de är nästan för korta över magen och ryggen, armarna är bra. nån mer som upplevt samma sak?
-
Jag vill så gärna köpa haremsbyxan till Milea, men hon är så smal så de skulle nog inte passa. Jag tycker det blir så fult när man måste justera midjan fööör mycket. Då försvinner den snygga modellen på byxan