Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Enensammamma skrev 2010-09-10 17:15:07 följande:
    Och VARFÖR VARFÖR är det inte galon och FODRAT???!!!

www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=103...
    Ja varför gör de regnbyxor som det bara står vattenavstötande på hm de borde väl ändå göras vattentäta???
  • Tvillingmamma2007
    Snorky skrev 2010-09-12 11:24:27 följande:
    Det fanns en dam för något år sedan som stal massor på bla lindex och kappahl och sålde nytt på tradera. Hon åkte sen fast hos polisen... men det tog ju flera år för de att kartlägga allt. Så hon hann hålla på väldigt länge. dan/marie hette hon på tradera, vet att vi diskuterade henne mkt här i tråden. Även de som shoppade mycket av henne åkte fast, för de borde ha förstått att det var stöldgods. Så man får passa sig för vad man handlar...
    OMG! Jag handlade en del av henne med, jag trodde hon jobbade på nåt lager och hade stor rabatt? Hmm men många saker såldes ju inte så billigt ändå så hur skulle man kunna vetat att det var stöldgods då???? Jag har iaf inte hört nåt från polisen.
  • Tvillingmamma2007
    winters skrev 2010-09-12 19:47:28 följande:
    Jag köpte vår för 200 kr på rean.
    Fast de ligger ju några nya från höstens kollektion ute juh de har ju inte reats.
  • Tvillingmamma2007

...Eller nästan lika iaf kan inte svära på det nu utan att gå och kolla i barnens klädlåda och det orkar jag inte haha.

• Tvillingmamma2007
    Pixxi skrev 2010-09-13 20:42:24 följande:
    Det ser väl ut som "häng" utan att det är det som tonåringarna har
    Ok haha har inte nån koll på tonåringar och deras mode Men tack för upplysningen! Tror inte mina barn behöver ha häng då fast de var mjuka och verkade sköna iaf när jag klämde på dem.
  • Tvillingmamma2007

Men nu kan väl kupongerna dimpa in tack hehe

• Tvillingmamma2007

Samma här!

Snorky skrev 2010-09-17 22:41:53 följande:
    fast det är så jäkla jobbigt att springa till lindex 4-5 ggr om man ska kunna utnyttja rabatten på alla plagg man vill. Nu är det ju så mkt enklare, bara ta allt på en gång, så jag gillar såna här rabatter mkt bättre. 5% hit eller dit liksom...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11