För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Nu har jag beställt... vågade inte vänta längre.
Det blev svart overall till lilleman, passar bra till hans svarta mössa som jag tror passar även i år och nyinköpta svarta vantar... coh hans svarta pilefleece med turkos dragkjedra... Visserligen kanske lite tråkgit, men då får jag väl ta en av syrronas mössor i rött och rosa och matcha med andra vantar
och så blev det grön softshell (så det inte blev ytterligare svart...) skall köpa plyschmössa med grön t-rex från Me&I om den matchar bra i färgen.
356 kronor drygt i rabatter, det är verkligen inte illa!!
Nu skall jag bara sälja mikkline overallen som sonen egentligen skulle ha, helt ny är den och med tillhörande vantar. Men den är marinblå och det är inte helt min färg. Knäpp man kan bli Men nypriset för den är ju över FIX så kanske det går upp i upp nu med rabatterna. Skall också sälja snygga jackan han hade förra hösten, en turkos vadderad softshell... älskar turkost! Men... den är i 86 och visserligen kan jag klämma in sonen i den men det finns inget växtutrymme... hoppas den hittar en glas ägare den med...
Funderar... den turkosa skaloverallen är ju verkligen fin... men jag tror inte 92 kommer räcka längre än i höst, och 98 var alldeles för stort nu. Sonen har regnkläder, skaljacka, två skalbyxor, pilefleece och windstopper och får en softshelljacka nu.... kanske är det helt enkelt bättre att lämna tillbaka overallen, det kan ju bli för mycket kläder också.... men den är ju så fin förståss, och jag älsar turkost... Men ekonominen är inte så att jag bara kan spendera...
Vad hade ni gjort?