Inlägg från: Wilmis07 |Visa alla inlägg
  • Wilmis07

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Kod hm 20% på ett köp,gäller bara tills idag!!! ‎9426

Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    FamilyGay skrev 2011-11-17 12:45:46 följande:
    Ms Kanga, jag hatar Lindex när man vill byta eller reklamera. De tom anklagar folk för att stjäla kläderna istället för att vara tillmötesgående. Usch.

Jag har ett problem. Visst har Kappahl också prinsessklänningar? Mormor ska köpa varsin till flickorna och jag undrar ifall det är roligare med två olika eller blir det bättre med likadana? Har en 3-åring och en 1½-åring. Vad hade ni föredragit? Finns det andra bra prinsessklänningar? 3-åringen fick en i somras men den kunde hon ha en dag sen var den trasig. Tycker den på Lindex ser ganska rejäl ut så en sådan köper vi åtminstone.
    Ska komma in en lila prinsessklänning på lindex ser fin ut Dottern har 3 från lindex,leks mycket med och är fortfarande jättefina,håller bra.

www.lindex.com/se/barn/kommer-snart/6690024/Klaenning/
    Det finns bara ett vackert barn här i världen och varje mor har det.♥Mamma till Wilma 071012♥
  • Wilmis07
    Moonis skrev 2011-11-17 13:10:27 följande:
    Den va söt. Tjejen vill dock nog helst ha HMs mimmiklänning med diademöron, slut på wewn bara så hoppas dom har den i någon butik.
    Mimmiklänningen är jättesöt.
  • Wilmis07

Jag var länge osäker på om jag skulle "våga" köpa lindex jackor pga dom vad jag hört dåliga dragkedjor men har haft 2 vinterjackor och 2 skaljackor därifrån och allt har varit bra.

• Wilmis07

Jag tror att det stått vattenavvisande hela tiden på hemsidan,det är på lappen på overallen som det står att den är vattentät. Kan ha fel iof

• Wilmis07
    Yosa skrev 2011-12-25 18:11:24 följande:
    Vilken tid har Lindex öppet imorgon tror ni?

Kan man byta ett plagg utan kvitto om lapparna sitter kvar på plagget? 
    Man brukar för det mesta få det men då har jag fått tillgodokvitto tilllbaka.
  • Wilmis07
    anette 81 skrev 2012-02-04 21:46:03 följande:
    hur var den i storlek?
    Jag tycker också att overallen är mot det mindre hållet,vi har varit supernöjda med den iaf.
  • Wilmis07
    Wilmis07 skrev 2012-02-04 23:28:14 följande:
    Jag tycker också att overallen är mot det mindre hållet,vi har varit supernöjda med den iaf.
    Har en stl 116 på en runt 105 cm lång tjej på 18,5 kg.
  • Wilmis07

Någon som vet hur bamses regnställ är storleken?

• Wilmis07
    Boosse skrev 2012-02-23 22:51:10 följande:
    Förresten, någon som vet om överdagsbyxorna från FIX för 299 är vattentäta eller vattenavstötande?
    det står detta : Vattenavstötande och vattentät med tejpade sömmar.
    vad är det undrar jag då, vattenpelare?
    Fix brukar ha 10000 i vattenpelare och vara vattentäta. Ska vara en  bra byxa säger dom som vet
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11