-
YES SKA GÖRAVirrpirr skrev 2010-08-20 10:31:03 följande:De där var jag sugen på, men vet inte hur praktiskt det var med det där innefodret. Rapportera gärna vad du tyckte om dem. :)
-
MEN DE ÄR SLUT I STL 24 SKA TA 23 HOPPAS ATT DE PASSAR. IGÅR DE HADE ALLA STL MEN NÄR JAG VILL KÖPA NÅGOT KÄNS ATT ALLT BLIR SLUTVirrpirr skrev 2010-08-20 10:31:03 följande:De där var jag sugen på, men vet inte hur praktiskt det var med det där innefodret. Rapportera gärna vad du tyckte om dem. :)
-
behöver en jacka till min son i stl 80 eller 86 som ska ha till höst eller komande dagar kanske inte så tjock och som fin jacka när vi är på besök eller inte är så kallt. han har en tunn overall till dagis och har köpt en fix overall när det blir kallt och har en lurvjacka.
jag hittade en på lindex rea softshel jacka kanske den hade varit bra, ångrat mig att inte köpte denden var för 100 kr.
-
det brukar komma fix vinter overall stl 74-86 de brukar vara jätte fina men jackor de hade inte något fin föra året som passar till hösten inte jätte tjocka jag behöver en till kommande kalla dagar men vet inte var finns en som ska passa.Tullemi skrev 2010-08-20 22:57:34 följande:Ja, softshelljackorna är fina...
Tycker det är ganska dåligt utbud med vinterjackor/overaller till mindre barn - tänker på storlekarna 74 och 80. Jag vägrar sätta på Lucas lurviga opraktiska overaller med "söta" nalleöron på. Jag vill att han ska ha riktiga vinterkläder ju. Men inte POP för det blir för dyrt denna vintern (semestern i vinter blir dyr). Lindex hade varit utmärkt men de har ju inget....buhu. -
villken stövar ska man ta det finns såna som är fodrad undrar om man köpa sånt kan man använda de hela tiden eller bara när det är kallt och måste man köpa andra också utan foder?? www.skopunkten.com/Barnskor/Modeller/Str--20-35?art=258421
-
ja tyvärr så där också är inte så biliga längre vanliga för 99 kr och fodrad för 150 kr.Snorky skrev 2010-08-21 13:01:27 följande:men oj vad de har höjt priset på stövlarna nu då! Fodrade kostade ju 99:- också sist jag köpte... och åren innan kostade stövlarna 69:-/st...
jag frågade förut om någon har tips på en jacka som man kan använda till de komande kalla dagar och sen till vinter dagar som man inte behöver overall. men nu jag hittade något som skulle vara jätte bra såna jackor 3 i 1 som är avtagbar foder, men vet inte när kommer de in i butiken jag tror att kappahl brukar få i små stl men vet inte om lindex brukar få i mindre stl jag behöver en till pojke stl 80 eller 86. såna
www.tradera.com/Fix-jacka-3-i-1-fleecejacka-43-skaljacka-86-Utrop-1kr-auktion_302782_116832100#pic -
jaha men finns inte på nätet! är de fina i vilken stl hade dem, och vad kostade dem??? om du har bild blir bra om du lägga här.Lycka 1 skrev 2010-08-21 13:17:03 följande:Jag köpte en Fix 3-i-1 jacka i butik igår.
Dom hade jackorna på lagret men var snälla och gick och hämtade en till mig. -
aha du menar dem de är för stor i stl 86 och är dyra jag tänkte på en lite biligare alternativ kanske om de får i mindre stl upp till 80 eller 86 skulle bli biligare eller brukar kappahl få i alla fall i mindre stl.Lycka 1 skrev 2010-08-21 13:40:44 följande:
Den kostar 599:-
Har precis lagt in bild på den i min blogg.
Jag tycker dom är superfina! Vet inte vilka storlekar som kommer då jag bara frågade efter en i 110. Men dom startar kanske på 86?
-
någon vet vilken års model är dem???
-
vilken årsmodel är den??star67 skrev 2010-08-22 21:18:27 följande:någon vet vilken års model är dem???
www.tradera.com/POP-Polarn-tre-i-en-jacka-vinterjacka-strl-86-auktion_302788_116836520#pic