Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag har klämt på den bara. Jag tyckte de såg rätt så "små" ut i strl och att muddarna nertill var bra dvs inte för stora som de ofta kan vara eller bli. Och så ställbara i midjan och inte jättestora där heller i "normal" läget. Jag har dock inte köpt men jag skulle ha tagit 110 till mina som också är mellan storlekar (104 & 110) iaf. Blev "avskräckt" här i tråden då det var tonårsmode juh, att ha brallor halvvägs ner

• Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-09-24 16:00:20 följande:
    Reklammerade  fix jackan idag och det gick bra fick tillbaka pengarna de hade  tagit emot fler ....
    Yes samma som för mig våren -09, tråkigt att de inte förbättrat som sagt.
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-09-23 15:44:33 följande:

Är det ngn som haft problem med dragkedjan på Fix jackorna ???  
    Så här serhar tösens jacka blivit och dne lilla metall grejen som ska sitta där har lossnat
    Köpte den ju i våras  tycker det är lite dåligt faktiskt

Är du förresten säker på att det satt en metallbit där från början då? Det gjorde det nämligen inte på våra två som vi köpte våren -09 och den ena pajade efter bara 2 mån som sagt, dåligt tycker jag.
  • Tvillingmamma2007
    maggan75 skrev 2010-09-24 21:09:55 följande:
    Nä en plast grej var det ju
    Ja det var ju konstigt att de inte gjort ngn förbättring på ett år  
    Tror inte ens det var plast på vår utan endast sytt men ska inte svära på det utan då måste jag gräva i lådorna i sånt fall för ena grabbens jacka är ju kvar men urvuxen den andra reklamerade jag ju och köpte pop ist.
  • Tvillingmamma2007

Well själv har jag ju chansat på fix-overaller i år så! Chansa kan man ju alltid

• Tvillingmamma2007

Mina killar har bara byxor ofta jeans och överdragsbyxor eller galonisar (båda ofodrade) samt fleecetröja plus skaljacka. Meeen det börjar kanske bli lite kyligt iaf om benen kanske men de är ju så rörliga så de brukar hålla sig varma ändå. 

• Tvillingmamma2007

I helgen var det t3b2 på alla barn/babykläder på de två lindex jag var in på, najs najs, blev en del bamsetröjor och bamsestrumpor...och byxor till mig för 30%-kupongen.

• Tvillingmamma2007
    Hejpådig skrev 2010-12-02 11:08:42 följande:
    har fixoveraller till barnen-årets- är supernöjd! varm torra o snygga!
    Jag är också nöjd med mina och de sitter superbra trots att jag "bara" köpte 110 till mina killar på dryga 105 cm...vet att det var ett antal här i tråden som gick upp flera strl och tyckte de var så små.
  • Tvillingmamma2007

SMS ikväll, halva priset på blusar, skjortor och stickat (DAM), max tre plagg gäller tom 5/12.

• Tvillingmamma2007

Vad är det för sista datum på 50% dam?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11