Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ja jag har tittat på den förut men köpte en "enklare" klänning men nu kunde jag inte motstå vet att tösen älskar såna har klänningar

• maggan75

I somras köpte jag  pippi tights på Ålens när de reade igår kväll skulle jag  namna dem och  lägga in dem i garderoben då de varit förstora och ser då att det skiljer i benlängd på dem tror ni det går att lämna tillbaka dem trots att jag inte har kvittot kvar , lappen sitter ju kvar?? Jag vill ju helst ha dem kvar men   det är ju inte kul när det skiljer så .

• maggan75
    Sommarpresent skrev 2010-12-22 22:28:56 följande:
    Hejsan alla Lindexexperter! Finns det någon som kan hjälpa mig? Skulle nyss hänga upp tvätten när jag till min stora fasa upptäcker att 7 par velourbyxor från Lindex blivit förstörda!! De är hårda och ser bedrövliga ut! Inte alls sådär mjuka och fina som de alltid varit. Det har aldrig hänt förut och vi har köpt velourbyxorna till den äldsta dottern i 2,5 år nu. Finns det något man kan göra för att de ska bli som vanligt igen? Mycket tacksam för tips om/hur jag ska/kan göra.
    Jag brukar tumla dem då blir de som nya  (fast  tumla dem inte helt kruttorra då förstås)
  • maggan75
    Viktorsmamma skrev 2010-12-22 18:03:28 följande:
    OJ självklart ska du kunna lämna tillbaks dem, ska itne kunna tänka mig nått annat, jag hader gjort de om jag fortf. jobbat kvar på Åhléns och nån kom in med de där, med så olika benlängd
    Ja jag tror jag ska prova så ka ndet gå när man bara kollar storleken och lägger in dem i en garderob
  • maggan75
    Yosa skrev 2010-12-28 19:56:50 följande:
    Finns det ingen Kappahl-tråd här på FL?
    Men  kappahl funkar i denna tråden med
  • maggan75
    AnkiFalun skrev 2011-01-14 08:11:21 följande:
    Nån som ska till lindex idag?  så man kan få veta om dom startat 2 för 1 idag.
    Jag sak  smyga in på "mitt" lindex sen  ska bara komma i ordning för att åka och shoppa lite
  • maggan75
    Tessie tessie skrev 2011-01-24 19:53:33 följande:
    Tack för svaret. En treåring kan ju bli sittandes en del i snön så frågan är ju om man borde satsa på någon mera vattentät. Fast kanske skulle den funka som extra overall åtminstone. För den pengen var det ju inte så farligt om jag inte skulle gilla den sen. Synd att de inte rear fixoverallen i jönköping.
    Visst är det irriterande   och bara den oranga  jackan har jag sett på rea
  • maggan75
    Wailea skrev 2011-01-24 20:42:25 följande:
    De är olika vad de rear i olika butiker. Har varit i flera utan att Bamse overallerna varit med på rean, inte heller fix...
    Ja så är det ju alltid samma med webben där rear de saker som inte har reats i affärerna
  • maggan75
    Jenna82 skrev 2011-01-24 22:45:31 följande:
    På mitt Lindex fanns det en grön jacka kvar på rean, strlk 86 eller om det va 92...sen fanns det de orangea, sen de lila och gröna med bubblor på eller va det är. Tror alla de jackorna gick på 200kr/styck. 
    Jag köpte en limegrön jacka, typ nåsoftshell tyg av nåt slag för 100kr(!!), grymt snygg! Ordinarie pris va 349 om jag inte minns fel.
    Dock så hade mitt Lindex inte nån rea på fix skalbyxor, några ws:ar eller sånt som jag egentligen va ute efter.
    Köpte också en regnjacka(bamse) för 75kr. (ordinarie 229kr) 
    ok, jag kikade in  på mitt idag men ingen rea på Fix jackorna eller overallerna , inte heller Bamseoverallerna.
    De med bubblor har de reat
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11