• Ruso

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

anette 81 skrev 2010-08-16 15:06:28 följande:
    86 bara tyvärr
    hade velat ha
    Nä - skaloverallen fanns/finns upp till 98!
  • Ruso
    Virrpirr skrev 2010-08-16 15:08:31 följande:
    Kanskr får ringa till butik och höra om de har nån kvar de kan lägga undan.
    Alla butiken har inte fått in den och kommer inte att få den. Jag ringde kundtjänst, de kunde tala om vilka som hade den och som trolgien hade den i den storlek jag frågade efter.

Ett tips!
    För 50 kronor kan de skicka den till en affär nära dig.
  • Ruso
    Smultronhjärta skrev 2010-08-16 21:33:38 följande:
    Ja och visst var den något stor i storlek? Eller rättare sagt inte så som Lindexstorlekar annars brukar varaDrömmer
    Långa ben och ärmar tyckte jag. Min son är 91/92 och jag köpte 98, den var för stor... bytte till 92, men den tyckte jag inte var tillräckligt stor i "kroppen", men gott om växtutrymme för ärmarn och ben.

Men så kom jag på att jag egentligen inte behövde mera ytterkläder till honom, och lämnade tillbaka den...
  • Ruso
    Fredriks Mamma skrev 2010-08-17 12:21:46 följande:

Vilken är bäst nu då?? Fixoverallen eller kappahls?

Kappahls läste jag att den var smidigare, men lindex bättre vattenpelare... ?? O snyggast är?

Pluss för Lindex är att vattenpelaren är det dubbla, samt att den går att ha i torkskåp (om de inte har ändrat detta även på Kappahs overaller?)

Och smidigare... jag vet faktiskt inte om det stämmer, för jag upplever overallen inte alls så stel som förra året, utan väldigt smidig (lindex)

Jag tycker nog Lindex ser finare ut också.. det ändä skulle vara om man gärna vill ha typ en grön överall

Min röst - Lindex
  • Ruso
    Rebus skrev 2010-08-17 22:27:32 följande:
    Hej! Är det någon här som vet om det finns någon aktuell kupong på Kapp Ahl nu? Gärna som går att skriva ut! Hoppas på svar!
    Fick tre kuponger här om dagen, de vanligas 25%.... men vet inte om de finns på nätet?
  • Ruso
    anette 81 skrev 2010-08-18 21:46:05 följande:
    104 satt bra på min dotter som är 91cm
    ... det skall bli spännande att få min overall hem i storlek 98... jag köpte den till min son som är 91 cm lång, tänkte det kanske skulle bli stort med tanke på att FIX kan vara stora i storlek (som förra årets skaljackor!!)

...och nu läser jag att din dotter som är exact lika lång har 104 och annan som är 95 har 110!!!!
  • Ruso

...och vilka märken ingår ej i rabatten?
    Någon present som hör till?

• Ruso
    Xgirl83 skrev 2010-08-18 22:38:46 följande:
    Hm, ja jag funderar så på vad dottern ska få. Det fanns lite högre Adidas-skor med Goretex för 199:- på rean, det hade kanske varit bra. Annars finns ju en 50% på Ellos nu men hittade inga jag tyckte var riktigt bra. Får väl bli ett par Kavat i skinn då..

De där lite högre Adidas för 199, vart var det?

Hade för mig att jag såg dem rean på Stadium för 199 förra veckan, men tänkte att jag inte skulle ha. Nu har jag ändrat mig och tänkte att det nog kunde vara bra för yngsta dottern... men nu kostar de 399!?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11