Inlägg från: AochJsMamma |Visa alla inlägg
  • AochJsMamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

VinterLycka skrev 2011-04-23 07:18:47 följande:
    Någon som bytt kläder efter att ha kombinerat en massa rabatter och fått sakerna jättebilligt...?? Tänkte om de komenterar i butik eller så.. Ibland kan man ju blanda massor med rabatter liksom
    jag gjorde det i vintras på en FIX overall, det tog ett bra tag för dem att komma på hur de skulle göra i kassan för att byta till en annan stl o ändå få samma rabatt utan att det blev fel i deras kassa... liiiite pinigt måste jag säga Oskyldig
    ★Stolt mamma till Alexander -08 & bebis BF 15/6 -11★
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2011-04-23 22:09:09 följande:
    va dåligt utbud på nätet vill ha något långärm på pojke stl 92 och något tunn jacka liksom hoodjacka eller velorset till dagar som är lite värma, stl 74, idag han hade vind flecce och han blev jätte svettig. jag såg föra vecka på rea grön hoodjacka med stjänor men de var slut idag. någon vet om man hittar något sånt på butik?? funderar på att beställa något som blir i samma pris och sen bara bytta nu när de har så bra erbjudande.
    men vart bor du? Tycker att det är alldeles för varmt med Ws på många håll i landet nu, så en hood blir nog toppen! Här i GBg är det ca 20-22 grader just nu, underbart! Man får njuta så länge det varar... o köp en tunn hood isåfall, det har de på Lindex iaf i butik.
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-04-24 08:06:40 följande:
    Ja, ungarna springer runt i klänning och shorts här . Men givetvis kan det ju bli svalare igen, som det brukar bli i Sverige Obestämd
    minus shortsen för oss, Alexander har inte vant sig vid shorts än så han försöker dra ner dem hela tiden i benen, o blir helt förtvivlad att det inte går o då tar han av sig shortsen o hämtar byxor istället.. men det vändeer säkert!
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-04-24 12:22:49 följande:
    Det var väldans vad de här sålde slut snabbt, någon som har sett de i butik än, eller har jag missat de där med?
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=136...

Verkar vara bra lekshorts!
    såg dem i fredags i butik.,.. lite murriga i färgen, men de hade även liknande i turkost som är galet fina!! 99 kr även för de turkosa (fanns i beige o turkost vad jag kunde se)
  • AochJsMamma
    star67 skrev 2011-04-24 15:40:02 följande:
    vi bor i jönköping, ja det är för varmt, vet du var kostar dem hur modellen ser ut?? de har nu bara en stickat på nätet men hade önskat en i bomull skönare till nu.
    de har en tunn i bomull men det var visst på barn, antar att 86/92 är för stort om han bara har 74 nu.. Kostar 149 kr.
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-04-26 09:48:42 följande:
    Köpte fina djungelt-shirtarna och turkosa poplinshortsen i går, de passade perfekt i färgen! Tyvärr var de marinblå slut, får kolla om jag kan hitta de i någon annan butik, men det verkar lite hopplöst...
    å vad kul att de kommit, då ska jag köpa idag.. är de små i stl i år med? har för mig att de var det förra året.. elle rminns jag fel?
  • AochJsMamma
    winters skrev 2011-04-26 11:58:32 följande:
    Ser de inte nu heller, men de kommer nog snart, det var ju nu i veckan iaf.

Tyckte att de var rätt normala i storlek, köpte 92 i en färg och 98 i den andra. Känns jämförbara med andra i den storleken och så är de ju rätt stretchiga. Får prova nogrannare sedan, var underbara färger iaf!
    AochJsMamma skrev 2011-04-26 10:10:44 följande:
    å vad kul att de kommit, då ska jag köpa idag.. är de små i stl i år med? har för mig att de var det förra året.. elle rminns jag fel?
    fanns inte i butiken jag var i idag,,, typinskt nog hittade jag massa annat fint, lite surt att 3 för 2 på all barn slutade igår Skrikandes. Jaja, bara att bita i det sura äpplet o öppna plånkan.. hade en 30% kupong iaf
  • AochJsMamma
    Tullemi skrev 2011-04-26 15:51:26 följande:
    Var du i Allum? Isf skippar jag den butiken i shortsjakten....
    nope, var på kungsgatan för en gång skull (hade varit hos barnmorskan/Kungshöjd)
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2011-04-27 10:10:41 följande:
    På tal om de fina shortsen från Lindex så måste jag ju då tipsa om HM:s liknande variant för 79,50. Jag blev positivt överraskad av de fina färgerna när jag öppnade paketet från webshopen
    tack för tipset! behövs (ja, faktiskt! ) påfyllning här, går ett par om dagen ju sen tvätten.. grönt låter klart intressant...
  • AochJsMamma

superfina! Synd att de var slut i A:s storlek i de färgerna jag ville ha, hoppas de finns i butik oxå. Perfekta till dagis ju (och annars oxå såklart) 

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11