Inlägg från: maggan75 |Visa alla inlägg
  • maggan75

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

fritzie76 skrev 2011-02-17 13:44:02 följande:
    Funderar på den rutiga FIX-jackan till dottern men vet inte om jag tycker den är lite för stel. Vad tycker ni om den?
    jag älskar den jackan
  • maggan75
    Lycka 1 skrev 2011-02-17 13:53:07 följande:
    Jag tyckte inte den rutiga jackan var speciellt fin när jag såg den i butik så här blev det den cerisa Fix jackan istället.
    Har även den vinterjackan så det blir nästan samma till våren. Men då dottern bara vill ha lååååsa just nu så gör det inget. Jag älskar den cerisa färgen!
    Ska köpa ett par svarta byxor till nu också.
    och jag tyckte den var mycket snyggare när jag såg de ni butik Gillade däremot inte  de enfärgade tyckte  de stora reflexerna förstörde hela jackan
  • maggan75
    Thegran skrev 2011-02-17 17:49:07 följande:
    reflexer är ju superbra!
    jo fast vi har ju andra reflexer och tycker att de kunde varit mindre  och sen skrev jag inteatt det inte var bra  utan att jag tyckte de var  STORA
  • maggan75

Bor i småland har inte heller fått och det är nog första gången jag inte fått ngn kupong

• maggan75
    star67 skrev 2011-02-21 20:14:20 följande:
    inte jag hellre Obestämd
    ok..... vi bor ju i samma kommun :.-)
  • maggan75
    fritzie76 skrev 2011-02-25 06:21:38 följande:
    Jag förstår inte hur man kan köpa jackor till barnen som de kan ha i 2 säsonger, måste ju vara jätteförstora första året. Passar bara jackan fram till hon kan ha vinterjackan är jag nöjd. Säg att hon växer 5-6 cm fram tills dess så är hon 104-105 cm och då borde ju stl 98 fortfarande passa, eller??
    men du måste ju tänka på att  ALLA barn är inte skapta likadant i kroppen min son tex han är 135-137 cm lång och han måste ha 146/152 i jackor annars blir de för korta i ärmarna  så alla barn är olika

sen tycker jag att det är upp till var  och en hur man vill att kläderna ska sitta  
  • maggan75
    tobiq skrev 2011-03-02 20:35:51 följande:
    Är det någon som vet ifall 3 plagg för priset av 2 gäller i butik också eller bara i webshopen?
    jag fick sms så det måste ju vara i butik oxå
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11