• star67
    AochJsMamma skrev 2010-09-05 06:33:37 följande:
    stjärn jackan är så fin att jag funderar på att köpa den o lägga undan till eventuella syskon (är inte ens gravid, men är ju sååå fin!)
    jaha. och jag som letade efter en fin jacka till sonen har köpt en pop 3 i 1 jacka men har inte fått den får se hur den är men säkert kan bli denna också med rabatter blir inte så dyrt.
  • star67
    Tvillingmamma2007 skrev 2010-09-05 21:02:43 följande:
    Ok tack! JAg är så van att skärma mig från reklam så jag hade inte ens sett den...men så snygg tycker jag inte den var iaf så ni slipper fajtas med mig om den iaf haha.
    jo den fint vi får se vilken färger skulle finnas, men jag gillar inte om dragkedja på sida.
    Lurvjackorna var inte så fina i färger de såg lite bleka ut tycker jag men den där brun men turkos lurv overall var super snygg.
    ängeln83 skrev 2010-09-05 20:56:53 följande:
    Ska den passa till våren så tycker jag du ska köpa 86. Svårt att veta när man inte vet hur den är i storlek. Jag köpte lurv jackan till min dotter på snart 11 månader i storlek 80 den är precis lagom, liiite lång i ärmarna, hade lätt kunnat köpa 86 i den om det funnits. Hon har 74/80 i Lindex kläder.
    jag tror inte att den kommer i stl 86 de brukar komma upp till 80.
  • star67

tror ni kommer ellos att skicka addidas väska till mig?? varför de skickar den inte med bestälnning?? jag har fått min bestälnning och har bytt några och inte fått väskan än det står den 10/9. men när jag bytte några varor de har dragit Expeditionsavgift kanske iställit för väska?!! och lagt retursavgift iställit jag visste inte att man betalar även om man bara byter stl eller färge.!!

• star67
    Xgirl83 skrev 2010-09-08 15:38:16 följande:
    La upp en bild på dottern i bildtråden. Lite OT, men om någon letar snygga baggy jeans, kanske till något smalare barn, så hittade jag så himla snygga på Cubus! 149:-, ställbar midja, och just nu har de väl t3b2. Min dotter är smal och få byxor sitter bra på henne, men dessa satt helt ok! Hon är 88 cm och väger väl kanske 10,5 kg, och tog stl 92. Fanns även i en mörkare variant.

Det är dessa: cubus.com/sv/#/sv/Jeans/Girl-1-6/Fall-2010/2/
    http://cubus.com/sv/#/sv/Campaign/Children/Jeans-1-6-g-week-36-38/ 

här på kampanjer står 99 kr för dem!!
  • star67
    Päronet skrev 2010-09-08 16:08:41 följande:
    Hej
    Skulle behöva lite hjälp. Var i affären i helgen och såg en turkos windstopper overall (FIX)som jag vill köpa till sonen. Försöker nu hitta den på hemsidan för att köpa den där, men kan inte hitta den. Har de inte alla kläder utlagda där??? Blir så irriterad när jag inte hittar den....
    den kanske är från föra året, ett tips! du kan köpa en annan som är i samma pris och byta den mot den du vill i butiken.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11