För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Jag klistrade in en länk på vad som är turkost enligt mig och det är inte i närheten av overallens färg.
Klara har fortfarande 86/92 i sitt Bamse Regnställ (äldre modell iofs). Hon är 95 cm och det sitter bra. Ingen växtmån så klart, men inte trångt eller kort på något vis. Så nog är de rymliga!
Buttelina: Sant!
Jag bytte häromdagen ett plagg som jag använde 50% rabatten på. De sa att om jag bytte rakt över där så skulle jag få rabatten igen. Jag hade handlat ett plagg för 350 kr och betalat 175. Istället tog jag ett som till ord. pris kostade 250 och fick 50 kr tillbaka (eftersom det med rabatten kostade 125, och jag hade betalt 175).
Det var efter rabatten gått ut egentligen.
Men det beror kanske på dagsformen på kassörskan.
Var på Lindex idag och de hade sänkt alla damklänningar till 80 kr, plus att de hade ta 2 betala för 1 på alla damkläder. Så jag köpte 2 klänningar till mig själv för 80 kr, (ord. pris på 700 kr) rätt najs! Inget på barnkläderna ännu dock.
Kappahl börjar nog sin halva rea på lördag. Kom SMS igår om halva rean för medlemar, sms:et gäller fram till 25/7. Så jag antar det blir det för alla då. Köpte knickers och strumpor. Ord. pris 500 kr, betalade 150 kr.
Idag var det 2 för 1 på det Lindex som jag var på (Kristianstad).
Helloj.
Jag har läst att man får 20% på Lindex om man klickar på någon annons... Men jag ser ingen annons.. Kan man få det på något vis ändå?
Den längst till vänster är väl softshell jackan? Lite svår bild att se på men jag tycker mig se det. Då är den inte vattentät. Jag gillar den ändå, och har den till mina tjejer, men det är ingen jacka du kan ersätta en skaljacka med.
Jag skulle röstat på Everest eftersom Kaj själv är galet nöjd med den. Å andra sidan har jag aldrig provat fix skaljacka.