För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Shit ser att överdragsbyxorna är borta från hemsidan?? Hoppas de finns kvar i butik, nån som vet? Köpte 110 till grabbarna men det är för stort, skulle ha köpt 104 suck!
Shit ser att överdragsbyxorna är borta från hemsidan?? Hoppas de finns kvar i butik, nån som vet? Köpte 110 till grabbarna men det är för stort, skulle ha köpt 104 suck!
Här blev Kappahl rånat ikväll! Usch usch.
Jag är ju som sagt jakt på överdragsbyxor och det lindex jag skickade sambon till idag hade inga i rätt strl! Får åka till ett annat själv imorgon, undrar om man hinner få nån kupong innan dess??? Vore ju najs En 25% på ett köp skulle ju sitta fint. Skulle behöva en amningsBH med men Lindex har ju så små storlekar på dem suck! Nån som har nåt tips??
Varit i två butiker nu och ingen hade några 104: or i överdragsbyxor kvar suck! Shoppade bamsebyxor (bruna) och ett par jeans till mig istället. Ingen kupong i lådan idag vilket var synd, kommer säkert några 30% imorgon bara därför och det hade ju vart bra när man köpte jeans men men.
Förstod att det skulle komma kuponger idag, jag som handlade brallor åt mig och ena grabben för 600 kr igår...det skulle ha gett 200 kr i rabatt det. Hm har aldrig gått tillbaka för att få rabatt förut fast nu funderar jag starkt på det...hur skulle ni ha gjort? De ligger ju kvar i påsen och kvittot har jag ju kvar.
30%
dam LC10161
underkläder LC10162
barn LC10163