Inlägg från: finelinan |Visa alla inlägg
  • finelinan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

iAnnaMaria skrev 2011-02-06 18:08:00 följande:
    Är det någon som har testat lindex amningsbehå? Finns tre modeller på hemsidan så jag. Någon som testat någon av dom och vet om de är bra?
    Det var två år sedan jag fick min son, och trots att jag bara ammade en månad går jag fortfarande i amningsBH. Jag har förstås fått justera storleken ett par gånger, men jag tycker att de är super eftersom det är de enda som har breda axlband även om man inte har stor kupa.

BH-tillverkarna verkar inte fatta att man kan ha hängbröst man vill hålla uppe fast man behöver liten kupa!!

Det är ingen av dem på hemsidan jag har, men de är mest lika denna: http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=3703809&styleid=3703803&path=3403475;3215210;3232575;3528388;492852
  • finelinan
    Line80: Jag kan inte kontakta dig via inbox eller gästbok eftersom du har ett stängt konto. Jag var iallafall på KappAhl igår, men tyvärr hade de inga baggybyxor i så stor storlek kvar. =(
  • finelinan
    Line80 skrev 2011-02-10 21:42:19 följande:
    tack snälla för att du kom ihåg att kika iaf
    Ingen orsak! Alltid bra att ha någon anledning att gå till en klädesaffär...=)
  • finelinan
    Tynne skrev 2011-02-20 13:10:18 följande:
    FIX är toppen tycker jag!!
    Och sitter mycket bättre än vad POP gör,iaf på mitt barn.

Det enda negativa för mig verkar då vara att de inte har hängslen...
  • finelinan

Här slänger jag in en storleksfråga. Köpte t-shirts och piké på H&M för ett tag sen. Stl 98/104 till min son som normalt har 98 och/eller 104 på överdelar beroende på hur plagget är. Men jag tycker att de är så gigantiska och funderar på att byta till 86/92, men tror att de kanske blir för små till sommaren? Gibson är 94-95 cm och väger 14-15 kg. Här kommer två bilder på honom i ena pikétröjan...

Vad tror ni?

• finelinan
    sarsparis skrev 2011-02-26 16:33:38 följande:
    finelinan: jag hade behållt dom, till sommaren hinner han växa lite till. när jag köper kläder till sonen är de ungefär så stora.
    Sophie81 skrev 2011-02-26 15:02:39 följande:
    finelinan. ser lite stort ut men inte så att det blir fult. jag tror 86/92 kanske blir för tight runt om?
    har du tvättat tröjan? om inte, kanske den krymper lite?
    Drömmer
    Line80 skrev 2011-02-26 13:38:29 följande:
    jag tycker den ser bra ut! men det beror ju på hur man vill att det ska sitta? hinner ju även växa en del i sommar, och just t-shirts gör ju inget om de är lite större!
    Japp, då behåller jag den. Har också funderat på krympning vid tvätt... =)
    Tack alla!
  • finelinan

Det var länge sedan jag handlade på Lindex, men nu behövs det fyllas på med favoritmuddjeansen! Vad finns det för aktuella rabatter?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11