• h80

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Jag hittar inte de fina jeansen (de med"lagningar") på hemsidan. Nån som vet om de är slut?

• h80

Kan man använda både 30% på ytterplagg och 30% på valfri vara samtidigt när man beställer på nätet?

• h80
    2Fina skrev 2010-03-19 12:42:25 följande:
    Man brukar kunna använda många kuponger samtidigt när man beställer på nätet
    bra :)
  • h80
    Virrpirr skrev 2010-03-23 20:26:58 följande:
    Ja det fanns rätt mycket olika storlekar, konstigt att de rear ut vårnyheter liksom..
    På hemsidan är de inte på rea, konstigt
  • h80

Ser att ni diskuterar pop kläder. Enligt pops kundtjänst så ska man inte använda ws o o skaljacka tillsammans. Detta eftersom de i princip fyller samma funktion. De rekommenderar vanlig fleece under skaljackan.

• h80
    Februarii skrev 2010-03-25 12:55:10 följande:
    Ja, men då var det löst då :) Tyckte jag såg en tjej på hemsidan med den gula ws:en under skaljackan men de gör nog bara så för att det ser fint och färgglatt ut. En anledning att köpa en extra fleece är väl aldrig fel ;)Idag har mina meandi-byxor skickats, ska bli spännande att se om 86/92 passar lillebrorsan (stl 80/86) eller storebrorsan (stl 92/98) :D
    Alltid bra med anledningar att shoppa :)
  • h80
    maggan75 skrev 2010-03-28 21:24:31 följande:
    Funderar lite ....beställde  lindex out were överdragsbyxa me nskulle nog vilja ha Fix bxan..om jag byter den i affären får jag 30 % på fix byxan istället då ??? Eller måste jag offra en ny kupong ?
    jag bytte i affär o fick rabatten
  • h80

Var på lindex idag o skulle lämna tillbaka en overall som jag hade köpt i webbshoppen (med 30% på ytterplagg o 10% på allt rabatten) När jag stog i kassan så frågade hon om jag inte ville ta nått annat o flytta över rabatten. Så jag tog de rosa muddjeansen o fick 40% på dom :) Hade tänkt att använda dom som vanliga byxor, hoppas de funkar.
    Sen var jag inne på hm o skulle byta det som jag hade köpt igår (hade köpt fel storlek, så jag skulle bara byta till en annan storlek) Då hade de 10% för medlemmar, så jag fick 10% rabatt på det jag bytte till. Fick alltså pengar tillbaka fast att jag bara bytte storlek.
    Bra shopping! :)

• h80
    Line80 skrev 2010-03-29 13:22:36 följande:
    låter som bra shopping! vilka rosa muddbyxor pratar vi om? låter intressant!
    kanske inte skulle kalla dom rosa muddbyxor, utan byxor med rosa mudd. Dessa iallafall
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=7026907&path=3403475;3215210;3232580;3806323

Jag tog storlek 98 till min tjej på 80cm, de sitter som vanliga byxor (är ju capribyxor egentligen)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11