Inlägg från: Februarii |Visa alla inlägg
  • Februarii

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Har alltid haft windstopper under skaljacka när jag köpt po.p. Förr kunde man ju t.o.m sätta ihop dem. Jag tycker de går fint ihop ändå, vilken färg har du eller hade du tänkt på jackan, Peak?

• Februarii
    Peak skrev 2010-03-24 16:20:55 följande:
    funderar på Blå eller röd, men sonen kan fortfarande ha sina marinblå överdragsbyxor från pop så kanske den blå från Lindex passar bäst till, och så röd ws.
    Tänkte på Kappahls svarta fleecejacka/windstopper(?) med blå kanter annars, kikat på den?
  • Februarii
    Xgirl83 skrev 2010-03-25 12:25:46 följande:
    Men anledningen till att man just inte kan sätta ihop dem längre är väl för att Pop ansåg att det blev för tätt med WS och skaljacka ihop?? Så har jag fått höra i alla fall. Jag tycker själv det känns logiskt att det blir mer tätt så.
    Po.p brukar väl ha ws under skaljacka i sina reklamblad t.ex. så jag har svårt att tro att de anser det. Naturligtvis blir det mer tätt men jag har aldrig upplevt att mina barn vara kalla eller svettats i kombon.
  • Februarii
    Februarii skrev 2010-03-25 12:39:42 följande:
    Po.p brukar väl ha ws under skaljacka i sina reklamblad t.ex. så jag har svårt att tro att de anser det. Naturligtvis blir det mer tätt men jag har aldrig upplevt att mina barn vara kalla eller svettats i kombon.
    Oj, formulerade mig lite dumt kanske. Var inte meningen att låta så "taskig".
  • Februarii
    h80 skrev 2010-03-25 12:49:58 följande:
    Ser att ni diskuterar pop kläder. Enligt pops kundtjänst så ska man inte använda ws o o skaljacka tillsammans. Detta eftersom de i princip fyller samma funktion. De rekommenderar vanlig fleece under skaljackan.
    Ja, men då var det löst då :) Tyckte jag såg en tjej på hemsidan med den gula ws:en under skaljackan men de gör nog bara så för att det ser fint och färgglatt ut. En anledning att köpa en extra fleece är väl aldrig fel ;)

Idag har mina meandi-byxor skickats, ska bli spännande att se om 86/92 passar lillebrorsan (stl 80/86) eller storebrorsan (stl 92/98) :D
  • Februarii
    Skytten75 skrev 2010-03-25 14:12:52 följande:
    Jag håller på att lägga en order på Lindex. Det står att expeditionsavgiften är på 19kr. Skulle de inte ta bort den? Eller det är väl inte samma som fraktavgift?
    Nej, det är inte samma, tror frakten ligger på typ 40 spänn.
  • Februarii
    anette 81 skrev 2010-03-28 19:35:14 följande:
    står så här när jag skriver in koden Kampanjkoden finns, men du har inte rättigheter att utnyttja den.
    Har du loggat in då? Använt den förut?
  • Februarii
    maggan75 skrev 2010-03-28 20:58:42 följande:
    Är det sista dagen för 30% koderna idag ??
    Tyckte det stod något med 30 på dem. Förutom 30% alltså :D Är rätt säker på att de gällde till 31 mars.
  • Februarii
    maggan75 skrev 2010-03-28 21:02:39 följande:
    ok ...kanske skulle gå ner och kolla   har ett par saker till på önskelistan
    Jag var och kikade på mina. 31/3 stod det.
  • Februarii
    anette 81 skrev 2010-03-28 22:06:53 följande:
    har inte använt den förut
    Hmm... Har du handlat på shop online innan? Har du "anslutit" ditt clubkort till din användare?
  • Februarii
    anette 81 skrev 2010-03-29 10:45:48 följande:
    men koderna funkar ju ibland
    Ja, det är underligt, jag behöver inte logga in, koden funkar för mig ändå. Och då har jag lagt i ett plagg för bara 80 spänn också.
  • Februarii
    anette 81 skrev 2010-03-29 11:13:28 följande:
    okej har du klubbkort?
    Ja, det har jag men det kan väl inte de veta innan jag ens loggat in? :)
  • Februarii
    maggan75 skrev 2010-03-29 19:14:06 följande:
    Nä men du måste ju logga in för att genomföra köpet och  då kan rabatten försvinna
    Tänkte inte på att hon kanske loggade INNAN hon prövade koderna :D
  • Februarii
    Februarii skrev 2010-03-29 19:55:15 följande:
    Tänkte inte på att hon kanske loggade INNAN hon prövade koderna :D
    "loggade in" ska det stå.
  • Februarii
    maggan75 skrev 2010-03-29 20:00:53 följande:
    ja men för en del funkar koderna när man inte loggat in och när man väl loggar in så funkar det inte alls då står det  att den inte är giltig
    Ja, precis. Men jag tänkte inte på att hon kanske loggade in innan hon skrev in koderna. Jag tänkte som så att det var konstigt att koderna inte funkade för henne oinloggad men för mig oinloggad, men som sagt så behövde hon ju inte ha varit oinloggad när det tog stopp.
  • Februarii
    Wilmis07 skrev 2010-04-11 20:20:02 följande:
    Ni som har barn som är runt 90 cm långa vilken storlek har ni fix skaljacka? Om det dyker upp någon bra rabattkupong så blir det nog en sådan att varva pop skaljackan med.
    Min lilleman på sidan 2 i bildtråden har en 92:a på sig. Han är ca 89-90 cm har har jag för mig. Det är bara 1 vecka mellan våra ser jag nu :)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11