Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Snorky skrev 2010-07-30 15:41:59 följande:
    inte leksaker... här var det 30% på leksaksrean... o externa klädmärken
    Oj-i hstd körde de halva på precis allt. Jag köpte bl a denna till dottern för 175kr
    www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fSverige%2fToys%2fTODDLER%2fMake%20Believe%2fProducts%2fDollpram_HK.htm?b=2
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-07-30 15:46:23 följande:
    Oj-i hstd körde de halva på precis allt. Jag köpte bl a denna till dottern för 175kr
    www.brio.net/BRIO_NET/Sverige/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fSverige%2fToys%2f TODDLER%2fMake%20Believe%2fProducts%2fDollpram_HK. htm?b=2
    Såg nu att länken krånglar..En Brio dockvagn med Hello Kitty är det iaf
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    sarsparis skrev 2010-07-31 21:38:13 följande:
    En fråga, har min 2 ½ åring skjutit i längden under sommaren eller har lindex velour byxor blivit små i storleken? Har strl 92 hemma som börjar bli för korta, köpte idag 3b2 i strl 98, när jag provade de på lillen satt ju de perfekt på längden, alltså inte en gnutta för stora, bytte till 104 och de var som jag önskade. Nån som vet om de blivit små i storleken, har inte tänkt på att det är så förrut, eller har min son blivit så lång under sommaren........
    Jag tycker att det skiljer mellan flick och pojk också- köpte bruna och gröna från pojksnurran och fiina turkosa från flicksnurran och de turkosa är mindre i storlek..
    Sen stör jag mig på att de har satt dit puff och rynk på velourziparna så att de verkligen ska vara flickiga!
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Ruso skrev 2010-08-16 21:22:00 följande:
    Nä - skaloverallen fanns/finns upp till 98!
    Ja och visst var den något stor i storlek? Eller rättare sagt inte så som Lindexstorlekar annars brukar varaDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Enensammamma skrev 2010-08-29 16:52:33 följande:
    Ang pyjamas varför finns det inte 2 delat långärmat i större storlekar än 86/92 på Gekås?  Iaf har jag inte sett det. Vill INTE ha nattlinne till min unge
    Det finns i större storlekar- brukar dock ligga inplastade dvs inte hänga på galge
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-12 11:34:35 följande:
    Troligen stöldgods, eftersom det just är lindex.
    Hade det bara varit didrikson, så hade det kunnat vara lager fr nedlagd butik.

Men det skickas fr utandet, vad menas med det då? Att de klarar sig undan?
    Säljaren i fråga skickar rek från Kina- jag har handlat flera ggr av henne utan problem. Man får dock ställa in sig på att vänta länge på sitt paket
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mirva skrev 2010-09-12 13:01:45 följande:
    Men att köpen är problemfria är verkligen ingen garanti för att det har gått rätt till. Säljaren är väl inte dum och börjar strula med sina köpare.
    Givetvis inte- jag tror inte att det handlar om stöld utan snarare att säljaren har möjlighet att fixa billigt från produktion eller liknande..Hon säljer även Katvig ibland.
    Sen om det är stöld eller vad det är orkar jag ärligt inte bry mig om..Jag handlade mycket av Dan/Marie,den säljaren hade jag under flera år personlig kontakt med på Traderas forum som på den tiden såg annorlunda ut-där gav hon en förklaring till varför hon kunde sälja som hon gjorde(ingen köpte väl den förklaringen egentligen men frågade inte mer)
    De tre eller fyra köparna som åker med åtalet mot denna säljare har köpt extrema mängder för otroliga summor så de kunde helt enkelt inte lämnas utanför. Två av köparna vet jag vilka de är och de tog alltid i snitt 10 köp-nu var kväll som D/M la ut.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    TinkyWinky skrev 2010-09-18 08:53:07 följande:
    Ngn som har provat kappahls vinteroverall proxtec ?? Bra eller dålig ??'
    e ju nästan lika dyr som tex polarn o. pyrets overall så tycker den isf borde hålla kvaliten.. 
    Jag vet många som inte var nöjda förra året..tydligen slits den extremt snabbt på sömmarna på insida ben/ärm.
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    mollan nu skrev 2010-09-24 11:46:27 följande:
    tror ni man kan returnera utan kvitto? hittar dett inte och köpte två likadana klänningar till mig själv men i olika storlekar....
    Ja du får säkert lämna tillbaka men isf byta mot annat eller få tillgodo. Så gjorde jag med sonens Fixoverall häromdagen
  • Smultronhjärta
    backi2008 skrev 2010-09-28 20:40:45 följande:
    Kompisen fick 25% på en vara idag via sms. Jag haar aldrig fått något på sms utan bara i brevlådan eller via mail. Kompisen får bara på sms. Lite konstigt Obestämd
    Men du vet väl att du kan be kompisen skicka det till dig,sen döper du tillfälligt kompisen till Lindex Club så är du all set Drömmer
  • Smultronhjärta
    backi2008 skrev 2010-09-28 22:16:04 följande:
    Har gjort så tidigare när hon fått 25% på ett helt köp Skrattande. Lite konstigt bara när hon står som avsändare Oskyldig
    jag är så himla dålig på mobiler så det kanske blir så på en del sorter..Får jag sms från någon som jag sen går in och ändrar namnet på i telefonboken så står det nya namnet som avsändare dvs i detta fallet får kompisen tillfälligt heta Lindex Club...
  • Smultronhjärta
    star67 skrev 2010-12-22 11:13:20 följande:
    jag ska fråga igen om barnet har stl 92 i overall vilken stl ska jag köpa för henne till nästa år?? 98 skulle funka tror ni??
    hur lång ska hon vara nästa vinter enligt sin kurva?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

På tal om de fina shortsen från Lindex så måste jag ju då tipsa om HM:s liknande variant för 79,50. Jag blev positivt överraskad av de fina färgerna när jag öppnade paketet från webshopen

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Elvipa skrev 2011-04-27 10:16:14 följande:
    låter intressant! har du bild?
    Finns i webshopen,pojke 86-128/nederdelar/shorts/sida 2/som visningsbild är det en pojke med randig Svampbob t-shirt på sig.

Jag har köpt röda,turkosa,gröna och grå- alla är lika fina
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11