Inlägg från: Hejpådig |Visa alla inlägg
  • Hejpådig

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ruso skrev 2010-03-20 16:16:34 följande:
    Men oj - redan!!??Det låter otroligt... tror knappast min lindex gör det...Nu blev jag verkligen shoppingsugen...
    det var väl udda storlekar kvar antagligen, men köpte den rosa tröjan för 39:- =) =)
  • Hejpådig

halva rean i Varberg är kanon!

fyndande sjärnjeansen för 70:- (ord 249 sommartunika för 45 (ord 149 jenastunika för 55(ord 179) till barnen o trosor till mig för 20 (ord 69

totalt 180:-!!!! är såå nöjd!

• Hejpådig
    Smileycat skrev 2010-05-14 00:40:28 följande:
    när jag fått i delleveranser så betalar jag bara för en frakt iaf
    hon menar returen.
  • Hejpådig

nej använd dom hur mycket ni kan med =) brukar jag o måååånga fler göra. vad skulle hända liksom om nu något skulle hända vilket det inte gör...har aldrig gjort heller. shoppa på!

• Hejpådig
    mysak79 skrev 2010-05-18 21:15:49 följande:
    Jag förstod vad du menade;) Tack! Jag vet att H&M har att man måste handla för en viss summa annars får man betala för kortet.
    hm är bättre på det viset att man får bonus för varje köp, mig vetligt är det inte så på lindexkortet iaf, alla får ju samma kuponger oavsett om de handlat eller ej.
  • Hejpådig
    jordnöten skrev 2010-05-18 22:16:34 följande:
    Någon som vet om man kan skriva ut  25% kupongen flera gånger och handla med i butik eller registreras det på kortet att man redan använt erbjudandet tro??
    ja det kan du, det är upp till dig, det reggas ingenstans.
  • Hejpådig
    winters skrev 2010-07-06 10:51:40 följande:
    Yippie, har anmält mig för att få ett mail när de kommer in, dessa får inte missas!
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=947...
    ja dom är många ute efter, inkl mig själv,...sonen har ett par i 86 o ska ha större nu....köpte de han har nu på rean för 50:- så det blir till att öppna plånboken denna gången
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11