Inlägg från: snoozen |Visa alla inlägg
  • snoozen

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Ruso skrev 2010-08-12 20:50:18 följande:
    420, hur fick du till det? 460 blev det ju.... ??
    Det blir inte 10 % till då? Med tanke på att de kör en sån kampanj nu- 10 % billigare på webben
  • snoozen
    AochJsMamma skrev 2010-08-13 20:02:10 följande:
    är FIX overallerna ungefär som Molos i stl? Nån som vet? Som POP?
    Vill veta jag med! Funderar på att köpa en att ha som reserv, men det är kanske ingen som fått hem sin?
  • snoozen
    sarsparis skrev 2010-08-13 20:20:34 följande:
    Nån som vet vilken vattenpelare fix overallen har? Är det 6000 som skaljackan? den rutiga overallen ser riktigt snygg ut.
    Kolla inlägg 2651, enligt henne är det 10 000. Känns kanon, bättre än många andra (dyrare) märken!
  • snoozen
    star67 skrev 2010-08-25 14:06:36 följande:

är den hära slut på nätet jag såg den inte ?? oj va snabb de tog slut
    Vad surt, jag hade också kikat efter den men inte fått "tummen ur" Typiskt!
    Ja, jag fick mail om när den kom in i webbutiken och den länken fungerar inte längre så vi var nog lite för sega..
  • snoozen
    Lantani skrev 2010-08-29 10:23:20 följande:
    Åhh vad jag är sugen på att beställa en massa, men kommit fram till att jag måste vänta tills imorgon iaf (eller bör vänta tills imorgon). Ska nämligen till ullared och man vet ju aldrig hur mycket kläder man hittar där, men funderar ändå på att beställa 3 par velourbyxor, nu när man fortfaande har lite rabatt, gillar ju dessutom lindex veolut mer än ullared.. hmm.
    Vilka fina barn du har, sockarsöta i BT  Lite skoj är att min 10-månaders väger 11 kg (såg att du skrev vad Alvin väger). Min lilla heffaklump

Labrador älskare- I overallen ser det ut som att det är gott om växtmån för armar o ben, men mer lagom i grenen? (Söt tjej!  Wilma har alltid varit mitt namn om jag fått flickor.) Knepig modell, jag avvaktar nog då mina barn har långa överkroppar..
  • snoozen
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-12 10:54:01 följande:
    Polisen har väl stenkoll på just tradera och blocket??

Iofs, jag jobbade i en väskaffär för inte så länge sen. Då blev vi utsatta för stöld.. och jag hittade väskorna på blocket!!!!!!!!!! Men polisen kunde inte göra nåt, för de behövde vara 100% säkra på att det var precis DE väskorna! Men lindex liksom... finns inga andra butiker som säljer.

Hmm... blir sugen på didriksson jackan... vad kostar en sån ordinaire och vad motsvarar 90 resp 100 i storlek??
    Hade en liknande vinterjacka från Didriksons förra året, den kostade då 599 kr. Tycker att de är stora i storleken (90+ och 100+). Har haft overaller och jackor som motsvarat längden, dvs storlek 100 när han varit mellan 100-105 cm. I år blir det storlek 110 då han är ca 108 cm (fast han kan fortfarande ha den i storlek 100). Fast det är ju orginalen, gissar att hon säljer kopior? Fast de brukar väl motsvara orginalen? Vart också sugen på jackan, det var ju billigt! Men men, ska hålla mig någon månad så blir det billigare för plånboken.
  • snoozen
    Lejån skrev 2010-09-12 16:29:21 följande:
    Nej, de kläderna som är från Lindex är iaf inga kopior. Köpte skaljackor av henne förut och de hade tom lappar på sig.
    Ok. Men då lär de väl stämma med tanke på storlek. Kanon att få så billigt!
  • snoozen
    klara07 skrev 2010-09-13 04:29:43 följande:
    Lappar är ingen garanti för att varan är äkta, skickas de från Kina skulle jag iaf inte tro att de är äkta.
    Nej, det kan jag hålla med om. Har själv köpt bla Peakkläder på ebay med lappar, och det är då garanterat kopior.. även om de känns som orginalet. Och det är väl huvudsaken Tror nog att det existerar enormt med kopior inom de flesta märken.
  • snoozen
    Skytten75 skrev 2010-10-01 11:35:09 följande:
    Har alla ni fått sms av Lindex i veckan på 25% rabbat på en vara? Jag får alltid sms, men har inte fått denna gång. Är besviken tanke på att jag handlar nästan alla mina barnkläder där. Jag vill också ha! Hur länge gäller erbjudandet? Någon kanske kan smsa mig?
    Jag fick sms den 28:e men ser nu att det bara gällde till den 29:e! (september alltså) Det var kort användningstid, hann inte utnyttja det alls Hmm, undra om man kan ändra siffran bara.. Drömmer
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11