• Stina0

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

zuperduperme skrev 2010-08-28 09:59:26 följande:
    ska köpa velour byxor på linex till min flicka idag. hon är 84 cm lång. ska jag ta 86 eller 92? va tycker ni?
    Jag kör strl 92 på en 83 cm kille, så ta 92 Skrattande
  • Stina0

Måste få återgå till ämnet overaller.... Jag har köpt FIX overallen till dottern, men är precis sommånga nadra osäker på storlek... Provade den på henne idag igen och när hon sträcker armarna mot taket sitter den tajt i gren... Vad tror ni, kommer det funka hela vintern?? Obestämd Börjar själv bli mer och mer osäker.... Hade en Kappahl overall hemma innan och den satt bättre.... Ändra mig pga att den bara tålde låg värme i torkskåp. Hmmm, varför ska detta vara så svårt!? Skrikandes

• Stina0
    Sephiroth skrev 2010-09-04 21:05:46 följande:
    Den där sablans jackan som är på bilden på reklamen här på familjeliv, vart sjutton får man tag i den då?

Jag menar den där jackan med stjärnor som en pojke har på sig. Hm. Frågade i butik idag och den fanns inte där och hon hade ingen aning om vad jag talade om.
    Om du bläddrar lite bakåt i tråden, så tror jag det var någon som ringt/mailat kundtjänst och sagt att den skulle komma in. (minns inte exakt men jag tror det var nästa vecka)
  • Stina0
    maggan75 skrev 2010-09-23 18:11:30 följande:
    Då håller vi tummarna att det går bra, ska åka efter  jobbet i morgon funderar på vilket lindex man ska bege sig till .... det  där det jobbar äldre kvinnor eller där det jobbar yngre tjejer vilka är lättast att ha att göra med  tro ....
    Jag reklamerade dotterns jacka förra hösten, som jag köpt våren innan. Jag hade inget kvitto, men fick pengarna i handen utan problem Skrattande
  • Stina0
    Ruso skrev 2010-10-01 11:19:29 följande:
    Vad var det för fel ni som reklamerade FIX skaljacka?

I morse fick inte 6 åringen ihop jackan (köpt på rea i början av hösten) och jag skulle hjälpa till. Då har den där lilla metallplutten längst ner liksom släppt från jackan, så det går inte att få dragkjedjan om den och dra upp.

Var det samma hos er, kan jag reklammera?
    Köpte ju på rean, så man få ju inte så mycket igen för den skulle jag tro... inte nog för att köpa en likvärdig jacka, så jag är ju faktiskt lite ledsen nu
    Köpte dessutom när det var ta 2 betala för 1... kommer dock inte inte ihåg vad de kostade, någon som vet?

Usch vad jobbigt detta var, hon använder ju jackan varje dag nu.
    Pissdag... ena dottern sjuk så jag fick inte åka iväg och ta tentan, då maken är på tjänsteresa. Nu får jag ta omtenta samma dag som vi har slutseminarium i nästa kurs... usch och fy och bläh...

sådär, nu fick jag vädrat lite...
    Exakt samma problem hade jag med dotterns jacka. Jag fick kontanter i handen utan att jag hade kvittot kvar. (Tror tom att jag köpte jackan med någon kupong...)

Jag tycker absolut att du ska gå tillbaka. Verkar vara ett känt problem...
  • Stina0
    kalmar brud skrev 2010-10-05 19:18:45 följande:
    På endel mjukisar typ Me and I plysch vrider sig resåren och sen kan man inte få tillbaka den igen. Men dessa kanske är en hel mudd och sen snöre eller?
    Lägger mig i... Japp, hel mudd och snöre, ingen reglerbar resår. Bästa brallan helt enkelt Skrattande 
  • Stina0
    melizza skrev 2010-10-13 10:21:32 följande:
    tror ni dessa priser är samma i butik?? ska till Lindex idag och hoppas hoppas......vill ha en rosa

hur är dem i storlek tycker ni som har den?? små eller stora??
    Dom är ganska lagom i storlek. Jag har en cerise i 110 till dottern, hon är kanske 105 sm lång. I övrigt köper jag 110 till henne. Dom är superfina och kanonbra Skrattande
  • Stina0
    kalmar brud skrev 2010-12-28 19:36:45 följande:
    Någon som vet när dom börjar köra ½ rea priset? Är det nästa vecka eller?
    Om jag inte minns fel så brukar det inte vara förän senare delen av Jan...
    *** Ellie & Gustav ***
  • Stina0
    Tessou skrev 2011-01-28 20:25:35 följande:
    Får man 10% i butik också, nån som vet?
    Nix, som jag förstod så var det bara på nätet.
    *** Ellie & Gustav ***
  • Stina0

Och jag bor i Södra Norrland och har heller inte fått.....

*** Ellie & Gustav ***
  • Stina0
    Peak skrev 2011-10-05 16:35:43 följande:
    funderade på sms:et man fick idag, 100:- rabatt om man handlar barnkläder för 300:- det måste väl dras av 100:- även om man tar plagg märkta "ta 3 betala för 2"!?

Och så funderar jag på dessa
    www.lindex.com/se/barn/pojk-86-122-cl/3-favor...
    Den ligger under rubriken "3 för 2" men går inte in för det om man lägger dem i shoppingkorgen! Har de lagt dem fel på nätet?

Jag har handlar den tröjan till sonen i butik och där var det 3 för 2. Har även hunnit handla i butik och då fick jag ta 3 för 2 och använda rabatten 100 kr vid köp för 300 kr. Inget sms behövdes i butiken utan bara Lindex kort :)
    *** Ellie & Gustav ***
  • Stina0

De kör 2 för 1 på rean. Är nog därför det är trökt :) kod: sale2011

• Stina0

Koderna på nätet brukar bara funka en gång. Kuponger i butik brukar funka flera gånger.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11