• LJ2

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Lilaa skrev 2010-05-13 18:55:49 följande:
    vad konstigt. Jag la in 3 plagg som ingår i tre2 erbjudandet men det billigaste plagget dras inte av. Nån som har en teori?
    mitt syntes innan när jag gick till kassan ? där står alla rabatter avdragna
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    h80 skrev 2010-08-01 09:21:48 följande:

har de börjat med halva reapriset? nån som vet?

jag va på lindex igår, o de har 2 för 1 nu urdåligt till pojk dock *surar* men massor till flick!! tyvärr Flört
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Snorky skrev 2010-08-06 18:02:29 följande:
    Men jag tycker att uttrycker de själva att de vill ha ett visst plagg, så känner jag att jag inte kan förbjuda... då är vi ju där... "nä, det är för en tjej". Sen tycker jag det är helt okej att inte välja tjejkläder åt de själva... jag köper inte klänningar till mina pojkar... men hade de velat ha en klänning så vet jag inte om jag hade förbjudit det. Tror inte det... de måste få prova om de vill. Sen skiter jag fullständigt i vad andra skulle tänka i affären, lekparken etc, dock skulle jag undvika det till dagis, om det gick, pga tidigare incidenter med barn som är inpräntade med massa skit. När jag är med kan jag iaf försvara det, men inte när jag lämnar de på dagis.
    min lilla tjej är helt tokig i spindelmannen..
    finns inte o köpa på flickavd, har frågat..
    så, köpte tröja på pojk.. o hon älskar den..
    har hajar, dinosaurier, fiskar, motorcyklar mm till henne.. hon e helt galen i sina dinotrosor?
    varför skulle jag vägra henne sånt???
    ja, hon vill ha klänningar med, eller katter, blommor mm..
    men hon e inte så tjejig, lite mer tuff tjej.. =)
    har massor med blått åt henne...
    sonen gick i klänning en vecka här hemma.. ? även ute på gården.
    o har rosa tröja, jeans köpta på tjejavd..
    men e galen i spindelmannen, bilar o bakugan med.. =)

jag e inte orolig för nåt av mina barn..
    lillan älskar sina dockor, nallar o allt hon bäddar ner, men lika galen i storebrors bilar? .. så..
    de får helt enkelt vara barn här... =)

men, jag kan även förstå dom som inte vill att pojkarna ska gå i klänning.. sambon e lite mer nja på de området.. dock e inte jag sån, tro inte de blir mer eller mindra pojk/flick pga kläderna..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hm har ju 50 kr rabatt på jeans.. men jag kan bar lägga 2 par som dras 50 kr i varukorgen??
    i butik skulle jag kunna köpa de jag ville ha tro jag??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Fredriks Mamma skrev 2010-09-02 16:40:12 följande:
    Menar ni att ni har tröja och tights, till kille??
    jag har det ibland, ja.. även strumpbyxor..
    han vill själv ha de.. ?
    o under overaller/fleecebyxor mm e de super..! även jeans kallare dagar.. o även till dagis..
    här e vi inte känsliga..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2010-09-02 17:01:58 följande:
    hm har ju 50 kr rabatt på jeans.. men jag kan bar lägga 2 par som dras 50 kr i varukorgen??
    i butik skulle jag kunna köpa de jag ville ha tro jag??
    hmm.. nu ser jag visst.. lääängst ner i ytttepytteliten text står det max 2 par..
    jaja, då handlar jag väl i butik ist då
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    AochJsMamma skrev 2010-10-12 23:07:40 följande:
    tror det är längre sen än så... hoppas på 30% nu då!! På ett helt köp såklart... Tungan ute
    Wilmis07 skrev 2010-10-12 22:31:08 följande:
    25 eller 30% på ett köp hade suttit fint nu
    va väl bara nån mån sen vi fick ett liknande erbjudande?
    100 kr rabatt vd köp för 400, 150 vid köp för 600, 200 rabatt vid köp för 800..
    o ja, de gällde t3b2 med, jag frågad, o jag handlade..
    10 plagg för 604 kr.. då kosta en 149 kr ändå, sen 3 för 2 resten... massa rabatt!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Xgirl83 skrev 2010-10-13 13:22:35 följande:
    Jag tycker inte det är riktigt detsamma som 25 eller 30% på ett helt köp dock. Det blir ju bara samma rabattprocent om man handlar för exakt 400, 600 eller 800:- då.
    men 100 kr rabatt vid köp för 400 kr BLIR ju 25 % rabatt på ett helt köp? några kr över 400, 600 osv e ju inte mycket.. finns alltid strumpa  eller så man kan köpa för o komma upp i de..
    men ja, om man bara vill ha nåt dför tex 200 så e de lite knepigare.. =(
    o då e 25 eller 30 bättre.. om man nu inte skulle hitta mer..
    man kommer ju lätt upp i 400.. o om man bara ittar för tex 500, så får man ju ändå en sak till gratis för samma summa sen ?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Rocktroll skrev 2010-10-15 12:36:50 följande:
    Hum ok..har inte fått något på posten, får det aldrig...och jag hade behövt på barn.
    jag har kvar mitt sms med 20& extra på rean iaf =) alltid nåt? inboxa mig om jag ska skicka de till dig
    räcker till 17:e
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Rocktroll skrev 2010-10-15 12:36:50 följande:
    Hum ok..har inte fått något på posten, får det aldrig...och jag hade behövt på barn.
    o de vas på barn, dam o nåt mer.. brukar va på herr med.. men minns inte, har den i plånboken.. men bara på ett plagg, 25%
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    anja1661 skrev 2011-01-24 19:51:09 följande:
    jag svängde in på lindex idag och upptäckte att de hade halva reapriset idag!! jisses vad jag shoppade!! en jacka till nästa vinter, 2 festklänningar, en långärmad t-shirt, 1par jeans, en kortärmad t-shirt, 2st tvådelat set, 2par mjukisbyxor, 2par leggings, 2pack strumpor, 2 eller var det 3 bodys?

allt det för 600kr!!!

ska dit på torsdag igen...hoppas då på att kanske kunna fynda underkläder till mig oxå. idag blev det bara grejer till barnen...som vanligt! haha
    oj
    va där i lör o shoppade en del, men minns knappt vad tröjor, tshirt o få underkläder, allt till barnen
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    winters skrev 2011-04-20 19:25:56 följande:
    I dag var det billigt värre i Göteborg där Frölunda torg hade nyinvigning så förutom 3för2 på barn fick man även 100 kr rabatt för varje 300 kr! Skrattande Vet inte om det bara gällde i dag, men annars var det väl premiärhelg hela helgen.
    men oj!! bara o shoppa loss då!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

jag va på lindex med idag..
    hua va farligt det är.. ta 3 bet 2, summerpricem, o så kupong på det!!
    fick med mig djungeltshirt iaf till son, o shorts båda e slutsålda på nätet tydligen..
    lite shorts till stora, jumpsuit till stora, knickers till stora o nån klänning till lillan.. o bamsefoppatofflor!! o trosor visst..

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11