• SAJ

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Sophie81 skrev 2011-02-17 08:31:35 följande:
    det var sms utskick, så ingen kupong. Jag använde sms:et 2 ggrFlört
    Gäller tom?
    ♥August♥
  • SAJ
    Sophie81 skrev 2011-02-17 10:13:31 följande:
    den gällde bara ca 12-14 feb (typ över helgen bara).
    Attans!
    ♥August♥
  • SAJ
    AnkiFalun skrev 2011-02-17 11:51:14 följande:
    kom kuponger på lindex nu 30 % valfri vara, 30 % på byxa/ jeans, och 30 & på valfri kosmetikvara
    Perfekt!!!
    ♥August♥
  • SAJ

Inga rabattkoder på Lindex nu? Så mycket fint där ju

♥August♥
  • SAJ
    pp08 skrev 2011-04-06 14:38:24 följande:
    Enligt hemsidan 25% på babykläder. Vet dock inte om det bara är på webben eller också i butiken.
    Tänkte köpa pojkkläder, så då får det vänta tills kupong kommer vilket borde vara runt den 15:e väl.
    ♥August♥
  • SAJ

Någon här som vet om det fortfarande är halva rea priset på Kappahl?
    SMS:et man fick i helgen ang halva rea priset gick ut 10/4 dvs igår.

♥August♥
  • SAJ

Någon som vet om Kappahls 25% kuponger finns på nätet så man kan skriva ut dem?
    Kan man använda en kupong flera gånger som på Lindex elelr syns det i kassan när man använt en kupong redan när man drar medlemskortet?

♥August♥
  • SAJ

Finns det någon kupong ute nu från Lindex? Brukar ju komma runt mitten av månaden, måste ha missat

♥August♥
  • SAJ

Fick precis sms från Lindex om 30% rabatt på valfri vara tom 29/5

♥August♥
  • SAJ
    AochJsMamma skrev 2011-05-26 13:11:56 följande:
    men ååååå hoppas jag oxå får ett snart då, jag som ska till Lindex!
    Annars kan jag forwarda det till dig om du vill, inboxa bara telefonr nr.
    ♥August♥
  • SAJ
    AochJsMamma skrev 2011-05-30 20:10:10 följande:
    idag hade de fyllt på med nya erbjudande kläder på den LIndex jag var på, så nu fanns djungel tshirtarna, randiga hooden mm inne igen. Hämtade två paket med massa fina kläder, o köpte en blå/turkosrandig Bamse zip som Alex ville ha, den var för övrigt på rea så det var ju passande eftersom jag gick dit för att köpa just den o trodde den var på ord pris.
    Blev jag nyfiken, vilken är den blå/turkosa randiga bamse zipen? Köpte en grön/vit randig Bamse zip för ett tag sen på Lindex.
    ♥August♥
  • SAJ
    AochJsMamma skrev 2011-05-31 08:21:11 följande:

japp, tyckte jag med! 139 kr

Sara: den grön/vita har vi med, gilllar den jättemkt. Denna är i samma modell, men inte riktigt lika tunn (nästan dock) och så är ränderna bredare i marinblått och turkost. Kan se om jag kan fånga yrvädret på bild i eftermiddag efter dagis.

Låter jättefin!
    Är också jättenöjd med den grön/vita, så fin! Ser gärna en bild, får ta mig ner till Lindex och se om jag har samma tur och hittar den där på rea.
    ♥August♥
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11