• Tegu

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Någon som vet när nästa lindexkupong kommer??

• Tegu
    lahja1 skrev 2010-09-24 22:10:15 följande:
    de har 50 % på utvalda plagg o de kallar de för today. låter ju som att borde bara vara för en dag men de fanns samma plagg igår med.....
    Samma plagg idag också tyvärr.
  • Tegu

Gud så irriterande! Jag som precis har köpt overall och jacka och nu är de på rabatt :(
    Fast det kanske bara är på wedshopen rabatten gäller? Annars funderar jag starkt på att göra ett återköp. Har ju inte använt grejerna än.

• Tegu
    Vill ha bebbe skrev 2010-09-29 12:38:52 följande:

Här i Gbg var det 20% på jackor och overaller i butikerna också! Gillar

Tegu: om du inte använt kläderna kan du lämna tillbaka dem och köpa med rabatten! De brukar vara schysst med det på Lindex

Kan ju lämna tillbaka de i en butik och köpa om dem i en annan ;)
  • Tegu
    Tessou skrev 2010-09-29 21:04:01 följande:
    Lite OT nu... men Elias är 18 månader, vägde 12650 gr och mätte 86 cm igår... tänk så olika det kan vara!
    Nästan på pricken lika stor som min lillkille på 1.5 års kollen
  • Tegu
    Tessou skrev 2010-09-29 21:12:03 följande:
    Så lustigt! Vad var hans exakta mått?
    Han var 85 cm lång och vägde 12.5 kg, huvudet var 50.2 cm. Han var då 1,5 år och en vecka gammal.
  • Tegu
    Sephiroth skrev 2010-09-30 13:42:59 följande:
    Oj, min son har verkligen stort huvud. :-S Han hade något på 49cm strax innan han fyllde ett. ^^
    Okej. Min son hade 4 cm på 1års kollen.
  • Tegu
    kalmar brud skrev 2010-10-07 05:40:28 följande:
    Jag vill inte ha något kredit kort utan bara ett kort så jag är medlem och får erbjudande??? Jag är registreread på deras hemsida men inte fått något kort.
    Säg bara till i din Lindexbutik i kassan att du villbli clubmedlem.
  • Tegu
    jannah skrev 2010-10-11 22:44:14 följande:
    Vilket fynd isåfall! Den är ju så fin... Undrar om man kan klämma i 2½-åringen i den? Flört

Nåt jag inte förstår, hur sjutton kan det kosta 50 kr. att skicka den?? Förstår mej inte på folk som tar jättemycket betalt i frakt, antingen är dom kassa på att läsa portotabellen eller så försöker dom väl tjäna en extra slant på det. Jag drar mig för att buda på såna auktioner där frakten är på tok för dyr för varan.
    Jag brukar alltid maila och ifrågasätta frakten om jag tycker att den är på tok för hög.
  • Tegu

star67 - Jag tycker inte att man ska hålla på att vela på Tradera. Bjuder man på en sak så fullföljer man köpet om man vinner auktionen.

Sedan om du ångrat dig för att du planerar att köpa en billigare jacka på halva reapriset till våren så är det ju ditt problem. Då får du väl betala säljaren på Tradera, få hem jackan och sedan sälja den vidare, inte mer med det!

Det värsta som finns är köpare som inte fullföljer!!!

(Jag menar inte att bli jättearg på dig, men du frågade ju vad vi tyckte och såhär tycker jag)

• Tegu
    Mysaaan skrev 2010-10-18 10:43:59 följande:
    vet ni om lindex har eller har haft ullunderställ?
    Har inte sett på Lindex, men HM har för en billig peng
  • Tegu
    Mysaaan skrev 2010-10-18 22:38:44 följande:
    åå har hm ullunderställ, visste jag inte, finns de på hemsidan?
    Vet inte om det finns på hemsidan. Men jag var på HM i Borås igår och då hade de marinblå ulltröja och byxor. Jag köpte en ulltröja till min son för ett par veckor sedan. Han har använt den litegrann och den verkar bra. Sitter bra och kan tvättas i 40 grader. Tror den kostade 129 eller 149kr
  • Tegu
    passau skrev 2010-11-16 12:51:31 följande:
    Japp på lindex. Ang Willys blöjor så har bi jätte diarréer här och dom håller dock tycker jag dom är stora i stl...
    Willys blöjor är jättebra tycker vi här. Köpte på oss en hel hög nu när det var billigt
  • Tegu

DE nya tröjorna med pepparkakor och lussekatter var så fina! Kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst...

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11