För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Någon som vet när nästa lindexkupong kommer??
Någon som vet när nästa lindexkupong kommer??
Finns det en H&M barntråd här på FL också?
manchesterbyxor med mudd finns på www.villervalla.se Har ett par till min son, de e kanon!
Gud så irriterande! Jag som precis har köpt overall och jacka och nu är de på rabatt :(
Fast det kanske bara är på wedshopen rabatten gäller? Annars funderar jag starkt på att göra ett återköp. Har ju inte använt grejerna än.
Här i Gbg var det 20% på jackor och overaller i butikerna också! Gillar
Tegu: om du inte använt kläderna kan du lämna tillbaka dem och köpa med rabatten! De brukar vara schysst med det på Lindex
star67 - Jag tycker inte att man ska hålla på att vela på Tradera. Bjuder man på en sak så fullföljer man köpet om man vinner auktionen.
Sedan om du ångrat dig för att du planerar att köpa en billigare jacka på halva reapriset till våren så är det ju ditt problem. Då får du väl betala säljaren på Tradera, få hem jackan och sedan sälja den vidare, inte mer med det!
Det värsta som finns är köpare som inte fullföljer!!!
(Jag menar inte att bli jättearg på dig, men du frågade ju vad vi tyckte och såhär tycker jag)
DE nya tröjorna med pepparkakor och lussekatter var så fina! Kan inte bestämma mig för vilken jag gillar bäst...