Inlägg från: Viktorsmamma |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

detta köptes på lindex igår. tog skjorta i 98 då den "bara" var ½-1cm länge i armar och bredare  över magen än hans andra lindextröjor i 92. Västen tog jag däremot 92 på då den ska sitta lite närmare så de inte blir ett stort pös kalas :-P

men tips nu på några snygga slimbyxor som passar smalisar till detta till jul&nyår. tänkte först ha nsbyxor men vill ha utan mudd så man kan stoppa in skjortan snyggt innanför byxan, de är svårt att få snyggt med den breda NS mudden.
  • Viktorsmamma
    ängeln83 skrev 2010-11-19 20:32:12 följande:
    Blir nog jätte fint, eller dom röda?
    sambon "förbjöd" de röda så blev dessa istället.

alla i viktors strl va slut i mörka slimjeans i butiken men tur va kunde man bet. med presentkort i ebutik så blev endel shoppat:

2par boxershorts
    1par velour byxor
    1par vintervantar (slut i butik i alla färger)
    1par jeans från länken ovan

och allt för 137kr då jag hade presentkort på 299 för den reklamerade jackan.
  • Viktorsmamma
    anette 81 skrev 2010-11-19 22:28:27 följande:
    hade du ett nytt presentkort, får inte det att funka med mitt presentkort
    japp ett nytt, fick de vid reklamationen härromdan då deras tillgodokvitto funktion inte funkade. men ett presentkort är ju bättre dessutom lättare att hålla koll på. =)

de ska va en skrapruta längst ner till höger (grå) där pinkoden var.
  • Viktorsmamma
    star67 skrev 2010-11-19 23:31:10 följande:
    kan du linka till kläderna är nyfiken hur blir summan bara 137 kr eller menar du 299 kr + 137kr??

menade ju självklart 299+137.

de va 3 betala för 2 så fick ena boxerkalsongerna gratis + frifrakt + 50kr rabatt vid köp över 150kr
  • Viktorsmamma
    anette 81 skrev 2010-11-20 08:34:57 följande:
    får se om jag kan använda det i affären sen då
    eller maila kundtjänst om de går på nått sätt.

annars kan du betala i webbshop och göra "återköp" i butik och använda presentkortet då?
  • Viktorsmamma

åh varför tar lindex paketet sånn tid...

beställde  fredag den 19:e och betalade direkt och bad om uthämtning i butik. de stod upp till 1vecka lev. tid.... jag vill ju ha grejerna nu!!!! 

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11