Inlägg från: kalmar brud |Visa alla inlägg
  • kalmar brud

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Brukar ni köra dom tag 3 betala för 2 på mjukisar och tunna långarmade tröjor?

• kalmar brud

Är det bra kvalitet på dom tag tre betala för 2??? Det finns ju i både tröjor och byxor.

• kalmar brud
    Xgirl83 skrev 2010-10-05 13:43:03 följande:
    Jag tycker de är helt ok! Men visst, de blir ju lite tvättblekta efter ett tag, men tycker inte de blir mer tvättblekta än andra kläder från Lindex, Kappahl osv. Och velourbyxorna är toppen!! Har inte hittat så bra modell på velourbyxor nån annanstans, och de håller i färg osv.
    Resåren vrider sig inte i midjan?
  • kalmar brud
    Xgirl83 skrev 2010-10-05 14:38:22 följande:
    Vi mätte henne för någon månad sedan och då var hon ca 88 cm lång och väger nånstans 10,5-11 kg kanske (vägde 10,2 i slutet av maj och har sedan vuxit några cm över sommaren så hon har väl ökat i vikt också skulle jag tro).

kalmar brud: Hur menar du med att resåren vrider sig? Attans, om jag bara kunde övertala henne till att ta på sig dem igen så kunde jag tagit lite bilder på midjan. Ska göra ett försök.
    På endel mjukisar typ Me and I plysch vrider sig resåren och sen kan man inte få tillbaka den igen. Men dessa kanske är en hel mudd och sen snöre eller?
  • kalmar brud
    Xgirl83 skrev 2010-10-05 20:09:04 följande:
    Jaha, nu förstod jag! Ja som ovanstående skrev så är det hel mudd, tycker de är super i modellen.
    vad bra... Då kan jag köpa ett gäng sånna till sonen... Han älskar att gå i mjjukisar nu på hösten/vintern
  • kalmar brud

Såg att det var REA på hemsidan idag LINDEX... Mycket fina tröjor, men inga i rätt storlek, bara små kvar

• kalmar brud
    Xgirl83 skrev 2010-10-06 20:48:28 följande:
    Nej det kostar inget. Är du medlem men får inte kuponger, menar du?
    ska man vara registererad på deras sida eller hur funkar det?
  • kalmar brud

Jag vill inte ha något kredit kort utan bara ett kort så jag är medlem och får erbjudande??? Jag är registreread på deras hemsida men inte fått något kort.

• kalmar brud
    Tegu skrev 2010-10-07 07:11:25 följande:
    Säg bara till i din Lindexbutik i kassan att du villbli clubmedlem.
    okej, detta kan man inte göra på deras hemsida alltså? Får ta en sväng in i morgon då
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11