För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
Vi har fix, de finns bara i svarta och kostar 299:-
25% på ett köp, finns de kod för nätet oxå?
Sambon råka kasta kupongen.. *grr*
Någon som vet när fix överdragsbyxorna kommer?
Är ute efter ett par i 110
jag har lagt ner tradera rätt mkt eftersom portot höjts..
Köpte fixoverall till mina 2 små nu när de var nedsatta.
Dock har bara dottern prövat sina, vi behöll den i strl 122 ! (beställde 116 och 122 till dottern ) å lämna tillbaka den i 116.
122 sitter lagom på henne?!?! Alltså lagom i den bemärkelsen att den borde passa hela vintern.
Hon är ju liksom bara typ 107cm?!?!
Är dom små i strl?
Eller har hon växt en massa över en natt???
Hon är medelmåtta och fyller 5 i december.
Får se vilken strl lillebror får behålla, om dom är så små i strl så blir de väl 110 iaf.
Men jag hoppas verkligen dessa är bra, inte testat dom innan.
Vad tycker ni?
Läste lite bakåt, om didrikson
Vi hade sån till sonen förra vintern och vi älskade den, han var ALDRIG blöt igenom och den satt perfekt på hans då lilla smala kropp.
Nu tänkte vi pröva fix overall då jag älskade fix överdragsbyxor. Hoppas veerkligen overall håller tort och varmt.
åh nu finns ju fix överdragsbyxor igen!!
Beställde varsitt par åt barnen, som jag har väääääääntat! =)
Usch vad trött jag blir. Har en kille på 3½år som är kanske 102-103cm och väger 14kg.
Köpte idag för första gången tröjer till honom från 3 betala för 2 i 110.
Lite långa ärmar, men helt ok, men sååååå breda tröjor, ser ju inte klokt ut.
Har tidigare kunnat köpa mer slimmade killtröjor på kappahl åt honom, eller ja dom har setat tajt, men det ser verkligen MKT bättre ut än när han har en tröja som ser ut som ett örngott.
Kan inte köpa på flick heller, för han gillar mest brunt och blått.
Vart 17 ska ja köpa tröjor åt honom?
Hmm ok, då måste jag hitta en sån tröja då, å se hur dom passar =)
Hade tidigare till dottern och den var såååååååååååååååååå bra kvalite på.
för mig funkar inte lindex.se :(
Lillkillen är 101 cm och väger 17,9 kg. Overallen är i storlek 110.
Tror ni den räcker hela vintern?
Han brukar i och för sig ha sin värsta tillväxtspurt sommartid, och har vuxit rejält under sommaren. Jag kunde dessutom ta ett rejält grepp under rumpan. Förra året köpte jag storlek 98, men den växte han ur till januari, så jag fick köpa en 104 i slutet av säsongen. Vill inte behöva göra om det i år, men samtidgt vill jag inte att den ska vara så stor att han inte kan rusa runt i den heller.
INTE BARNKLÄDER, men är det ingen här som har lindex baggyjeans i strl 48 eller 50?? Vill inte köpa nya då jag rasar i vikt nu.