Inlägg från: etindris |Visa alla inlägg
  • etindris

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

h80: min tjej är snart 22 månader och var i Januari 82 cm lång och 11,5 kg tung och hon har flera bodys från Lindex i strl 86 som är stora på henne t ex bondgårdsbodyn så jag tror absolut de kommer passa henne hela sommaren. Jag skall jaga rätt på både kanelbulle och prinsesstårta imorgon UNDERBARA. Så shoppa loss bara{#lang_emotions_smile}

• etindris

Åh de var ljuvliga. Kommer garanterat att flytta hem till oss.

Idag stod jag och höll i sjömansdräkten från fix i marinblått. Den som är en heldräkt. jag tänkte ha den på min blivande två åriga tjej när vi är ute på landet i skärgården. Vad tycker ni är den för "pojkig"?

• etindris

den är slut på nätet så det går tuvär inte att länka men finns kavr i butik, jättefin

• etindris

TinaZ.: sjömansklänningen som fanns förra året hade min tjej också och skullen önska en större i år. I år har jag enbart sett på baby pojk. Den är jättefin kostar 129 kr. Eftersom det inte finns på flick funderar jag på att köpa suiten som finns på babypojk till min lilltjej. Skulle gärna ha något liknande till 3-åriga son

• etindris

testfakta.se finns det overall tester. Fix fick riktigt bra betyg

Nu smakråd. Sonen skall få en svart och sedan turkos mössa till. Dottern skall antingen få en röd med röd mössa till eller en svart med rosa. Vad blir finast tror ni?

• etindris

Overaller menar svart + turkost till sonen

Röd overall med röd mössa till dottern eller svart overall med cerise mössa?

• etindris

Någon som vet omj ag kan köpa pippi kläder någonstan? helst på nätet om det finns

• etindris

Är det någon som vet om det finns någon rabattkod på Lindex barnkläder som gäller nu? De har ju fått in en massa fina kläder.
    Velourbyxorna kommmer de i nya färger nu till våren?

• etindris

Hej
    Är det någon som testa fix skaljackor? Är sugen på den cerisa till dottern men undrar om de håller måttet. Tidigare har jag bara haft pop men blev så kär i den cerisa så gärna lite råd ris och ros om deras skalkläder.

Förresten kommer det skalbyxor också?

• etindris

Ruso: det finns på Lindex online under rubriken kommer snart. Jättesnygga i cerist och turkost

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11