• liber

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

ÖNadja skrev 2011-01-13 22:27:33 följande:
    Va på tredje kappahl idag och kom hem med lite tröjor och haremmjukisar till sonen. Det är kul ätt komma hem med tröjor för 25 kr/st! Glad

Har rekat läget på lindex i alla tre butiker i olika städer, och tyvärr är det ingen som är värt besväret att åka dit för 2f1, dom har ju bara pyyyyytte smått, tomtekläder och julklänningar. Men jag är gode så nöjd med min kappahl shopping. Glad

Köpte bla en jätte fin vinterjacka till dottern, rosa/blå/vit randig i stl 86 för 125 kr till nästa vinter. Förvånad
    Låter som på mina närmaste Kappahl då (ditt Lindex). Här var nästan ingenting på Kappahls rea, får det skilja så mycket mellan städerna? Bestämmer butikschefen själv eller beror det på hur mycket som sålts av under ået?
  • liber
    Allrona skrev 2011-01-20 19:32:00 följande:
    Är det nån mer än jag som inte har fått rabattkupongen än?
    inte jag heller.
  • liber

Är det någon som har rabttkod hos h&m-katalog? Har en på 10% som går ut idag (8931) men lite mer än 10% hade ju varit trevligt

• liber
    Smilla75 skrev 2011-01-26 14:46:03 följande:
    Till och med idag.
    Var på Lindex idag och där stod skylt om halva reapriset fem dagar till!
  • liber
    AochJsMamma skrev 2011-01-28 20:51:54 följande:
    nån som har använt 50 kr kupongen flera gånger nu när det står endast en gång per medlem??
    Jag har använt två kuponger,  i olika butiker och olika dagar.
  • liber

Någon som vet hur många vattenpelare det är på Kappahls skaljacka, och om det är mudd i ärmslut? Syns inte på bilden tycker jag.

• liber
    Mimmi69 skrev 2011-02-09 18:06:12 följande:
    Har haft Fix skalkläder till min 5,5-åring, men funderar på Kaxs till våren. Någon med erfarenheter/synpunkter?
    Var du inte nöjd med Fix skaljacka? Jag har tänkt köpa fixjackan men har inte testat varken den eller Kaxs tidigare.
  • liber
    Mimmi69 skrev 2011-02-09 20:15:09 följande:
    Jo, jag är jättenöjd. Var mest intresserad av att prova något annat
    skönt Jag har nämligen tittat på båda och bestämt för fix så jag vill ju inte att den ska vara dålig
  • liber

Fick kupong från Lindex idag, halva priset på ett par trosor! Ursäkta språket, men vad fan är det för meningslös rabattSkrikandes Betyder det att vi får vänta en månad på nästa? Så länge vet jag inte om jag vill vänta med att köpa skaljackan, risk att den tar slut!?

• liber
    star67 skrev 2011-02-10 21:14:13 följande:
    kan ni prova om koden gäller på en sånt också?? eller skriva koden här. ifall om det funkar för att jag väntar till posten kommer innan jag går o handlar imorgon.
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=703...
    Det borde väl räknas som en trosa tycker jag

SELC06005
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11