Inlägg från: Viktorsmamma2010 |Visa alla inlägg
  • Viktorsmamma2010

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Xgirl83 skrev 2011-05-13 16:30:33 följande:
    Några av plaggen har jag sett i butik, fast första gången för bara nån vecka sedan drygt. Tror inte de har funnits i butik så länge.
    måste ut o hoppas jag kan fynda :P
  • Viktorsmamma2010
    Tullemi skrev 2011-05-16 20:03:20 följande:
    Vilka fina plagg
    Tack. dom satt fint på oxå :P
  • Viktorsmamma2010

jag har nån rabattcheck, 100kr rabatt när man handlar för 300kr. där står en internetkod oxå. kan man handla över nätet med den då? nån som vill ha koden kanske för jag ska nog inte handla med den, den gäller bara tom. imon.

• Viktorsmamma2010

Besviken på lindexrean :S
    bara några enstaka plagg va på rean i butikerna.
    och det som man såg på rean på hemsidan, som såklart redan va slutsålt efter nån timme, fanns ju inte på rean i butikerna :S

• Viktorsmamma2010

har lindex gummistövlar ? d visste inte jag hehe. jag e på jakt efter regnkläder o stövlar ti min son på 1 år. han har stl. 80. nån som kan rekomendera bra regnkläder från någonstans?

• Viktorsmamma2010
    Enensammamma skrev 2011-07-25 15:44:44 följande:
    Skaljackan och lindex vattentäta överdragsbyxor rekomenderar jag
    finns det i stl. 80? :) Tycker inte jag hittar nåt i "min" lindex butik
  • Viktorsmamma2010

Hej. Kan ni hjälpa mig ?
    Jag ska köpa regnkläder, Vad e bäst?
    Har sett alla olika på lindex men vet inte vilket jag ska välja.

Galon hängsleregnbyxor o vanlig jacka till ?

Vattenavvisande byxor utan hängslen och vanlig jacka?

Eller Regnoverallen ?

Min son går själv, han har stl 80 nu som endån e lite stort. så jag undrar om d e dumt m byxor utan hängslen, men så blir d kanske varmt m galon byxorna ?
    hur e d o ha en hel overall ? tänkte att den va smidig o bra, men alla jag frågar säger inte hela overallen :S
    Vad råder ni ?  Tacksam! :)

• Viktorsmamma2010

nån som vet om man kan använda en sån kupong man fått i mail som man själv skriver ut, mer än en gång? :P

• Viktorsmamma2010
    jannah skrev 2011-07-26 21:56:11 följande:
    Det går finfint! Har testat många gånger... Flört
    oh, då kan jag skriva ut en till o gå o handla nästa plagg imon?  :P
  • Viktorsmamma2010
    jannah skrev 2011-07-26 22:32:48 följande:
    Jajjemän! Tungan ute
    Perfekt! Tack :P tjänar man ytterligare en liten slant :D
  • Viktorsmamma2010
    Hejpådig skrev 2011-07-27 12:04:36 följande:
    nej den fungerar bara en gång.
    men den funkar i affären ? Jag tänkte prova för 2 a gången idag. pinsamt om d inte funkar då :P
  • Viktorsmamma2010
    Tullemi skrev 2011-07-27 12:32:21 följande:
    Jag har ju fått 2 st 30%-rabattkuponger (en via mail och en via post) och rabattkoden är den samma på båda kupongerna. Skickar de ut 2 st så tycker jag självklart att man ska få använda båda, så 2 ggr borde ju funka (eller ännu fler ggr )
    hoppas, än har jag bara fått rn på mailen, men jag kan ju skriva ut den igen :P
  • Viktorsmamma2010
    imsel skrev 2011-07-27 17:01:24 följande:

Nån som vet om "regnoverallen" som Lindex kallar den, är samma som förra året?
    Har en sån turkos till sonen (då var det en stjärna nånstans på den) och den passar verkligen INTE vid regn!
    Fast det bara är blött ute så har han blivit blöt.
    Förstår inte hur dom kan kalla den regnoverall Förvånad
    Det står ju tom att den bara är vattenavstötande.. Borde heta vindoverall ist..    

Den har jag nyss köpt! Förvånad e den värdelös? Förvånad 
    hade sonen i vagnen i ösregn o han va dyngsur fast jag hade regnskydd över vagnen,
    så tänkte att en sån regnoverall från lindex e säkert kanonbra!
    är den inte d ? Förvånad
  • Viktorsmamma2010
    Norpan skrev 2011-07-28 22:53:21 följande:
    Någon som har koll på om Lindex har halva rean nu, det är ju så på nätet...

Är fixoverallerna vettiga? Stora eller små i storlek? Funderar på vad man bör ha till en liten 1-åring... 
    Jag undrar oxå vad jag ska ha i vinter ti vår då 1,5 åring. han går ju för fullt nu så han kommer ju lätt vilja va ute o plumsa o testa snön så han måste ha rediga kläder på sig då med. Jag har ingen aning vad o vilka overaller som e bra
  • Viktorsmamma2010
    Tullemi skrev 2011-07-29 08:33:28 följande:
    Nu har vi provat den och den är inte så stor som man tror Tungan ute. Lägger in en bild snart. Lucas är 18 månader och ca 80 cm lång. Får han en växtspurt så räcker den kanske inte hela kalla säsongen..... Men jag kan inte ta en större för det utan det löser vi då.
    då kanske jag kan ha en stl 86 på min son ti vintern, han e nu ca 77-78 cm lång o ti vintern e han 1,5 år o växt lite till antar jag :P Fast då kanske 86 blir för litet ? Får kanske vänta lite o köpa overall så jag kan prova den på han när d närmar sig annars. svårt o veta :P
  • Viktorsmamma2010

Tack. Så jag oxå tänkte :-P

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11