-
måste ut o hoppas jag kan fynda :PXgirl83 skrev 2011-05-13 16:30:33 följande:Några av plaggen har jag sett i butik, fast första gången för bara nån vecka sedan drygt. Tror inte de har funnits i butik så länge. -
Idag har jag shoppat :P dessa byxorna ti varmare sommardagar http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=14853412&styleid=14853391&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361
sval tröja till :P http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_843813_F_1.jpg -
Tack. dom satt fint på oxå :PTullemi skrev 2011-05-16 20:03:20 följande:Vilka fina plagg
-
jag har nån rabattcheck, 100kr rabatt när man handlar för 300kr. där står en internetkod oxå. kan man handla över nätet med den då? nån som vill ha koden kanske för jag ska nog inte handla med den, den gäller bara tom. imon.
-
Besviken på lindexrean :S
bara några enstaka plagg va på rean i butikerna.
och det som man såg på rean på hemsidan, som såklart redan va slutsålt efter nån timme, fanns ju inte på rean i butikerna :S -
har lindex gummistövlar ? d visste inte jag hehe. jag e på jakt efter regnkläder o stövlar ti min son på 1 år. han har stl. 80. nån som kan rekomendera bra regnkläder från någonstans?
-
finns det i stl. 80? :) Tycker inte jag hittar nåt i "min" lindex butikEnensammamma skrev 2011-07-25 15:44:44 följande:Skaljackan och lindex vattentäta överdragsbyxor rekomenderar jag -
Hej. Kan ni hjälpa mig ?
Jag ska köpa regnkläder, Vad e bäst?
Har sett alla olika på lindex men vet inte vilket jag ska välja.
Galon hängsleregnbyxor o vanlig jacka till ?
Vattenavvisande byxor utan hängslen och vanlig jacka?
Eller Regnoverallen ?
Min son går själv, han har stl 80 nu som endån e lite stort. så jag undrar om d e dumt m byxor utan hängslen, men så blir d kanske varmt m galon byxorna ?
hur e d o ha en hel overall ? tänkte att den va smidig o bra, men alla jag frågar säger inte hela overallen :S
Vad råder ni ? Tacksam! :) -
nån som vet om man kan använda en sån kupong man fått i mail som man själv skriver ut, mer än en gång? :P
-
oh, då kan jag skriva ut en till o gå o handla nästa plagg imon? :Pjannah skrev 2011-07-26 21:56:11 följande:Det går finfint! Har testat många gånger...
-
Perfekt! Tack :P tjänar man ytterligare en liten slant :Djannah skrev 2011-07-26 22:32:48 följande:Jajjemän!
-
men den funkar i affären ? Jag tänkte prova för 2 a gången idag. pinsamt om d inte funkar då :PHejpådig skrev 2011-07-27 12:04:36 följande:nej den fungerar bara en gång. -
hoppas, än har jag bara fått rn på mailen, men jag kan ju skriva ut den igen :PTullemi skrev 2011-07-27 12:32:21 följande:Jag har ju fått 2 st 30%-rabattkuponger (en via mail och en via post) och rabattkoden är den samma på båda kupongerna. Skickar de ut 2 st så tycker jag självklart att man ska få använda båda, så 2 ggr borde ju funka (eller ännu fler ggr
) -
Den har jag nyss köpt!imsel skrev 2011-07-27 17:01:24 följande:Nån som vet om "regnoverallen" som Lindex kallar den, är samma som förra året?
Har en sån turkos till sonen (då var det en stjärna nånstans på den) och den passar verkligen INTE vid regn!
Fast det bara är blött ute så har han blivit blöt.
Förstår inte hur dom kan kalla den regnoverall
Det står ju tom att den bara är vattenavstötande.. Borde heta vindoverall ist..
e den värdelös?
hade sonen i vagnen i ösregn o han va dyngsur fast jag hade regnskydd över vagnen,
så tänkte att en sån regnoverall från lindex e säkert kanonbra!
är den inte d ?
-
Jag undrar oxå vad jag ska ha i vinter ti vår då 1,5 åring. han går ju för fullt nu så han kommer ju lätt vilja va ute o plumsa o testa snön så han måste ha rediga kläder på sig då med. Jag har ingen aning vad o vilka overaller som e braNorpan skrev 2011-07-28 22:53:21 följande:Någon som har koll på om Lindex har halva rean nu, det är ju så på nätet...
Är fixoverallerna vettiga? Stora eller små i storlek? Funderar på vad man bör ha till en liten 1-åring... -
då kanske jag kan ha en stl 86 på min son ti vintern, han e nu ca 77-78 cm lång o ti vintern e han 1,5 år o växt lite till antar jag :P Fast då kanske 86 blir för litet ? Får kanske vänta lite o köpa overall så jag kan prova den på han när d närmar sig annars. svårt o veta :PTullemi skrev 2011-07-29 08:33:28 följande:Nu har vi provat den och den är inte så stor som man tror
. Lägger in en bild snart. Lucas är 18 månader och ca 80 cm lång. Får han en växtspurt så räcker den kanske inte hela kalla säsongen..... Men jag kan inte ta en större för det utan det löser vi då. -
Undrar: Är detta en pyjamas eller ett vanligt joggingset? I min lindexbutik hängde det vid kläderna när jag såg det, jättesött. men nu hänger det bland pyjamasarna!! Vill ju inte klä sonen i pyjamas på dagtid :P
http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=16007367&styleid=16007364&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361 -
Tack. Så jag oxå tänkte :-P