Inlägg från: Bianca1 |Visa alla inlägg
  • Bianca1

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Fix vinterkläder är vattentäta och andas. Bamses är vattentäta i "byxdelen" men inte upptill och andas. Lindex övriga overaller är vattentäta men andas ej. Jag har satsat på en fix overall till min dotter och sen ett tvådelat fix set och sen fix överdragsbyxor som oxå är vattentäta. Bra att variera med tunna eller tjocka byxor till jackan beroende på väder eller om man bara ska handla

• Bianca1

Ja eller faktiskt är det så att fix är vattentätt men tätheten minskar tvätt efter tvätt. Det var det som testet visade. Man ska inte använda sköljmedel det räcker med att bara torka med en blöt trasa istället för att hålla på och tvätta

• Bianca1

Fix-jackorna andas jättebra! I år är även fleece-jackan som brukar sitta inuti borttagen och ersatt med ett extra lager som andas mer vilket jag tycker gör jackan mindre "bulsig" och inte så klumpig. Tycker det var fina färger på dom i år med. Hos oss blir det garanterat fix (som varje år)!

• Bianca1

Jag upplever dom vattentäta. Äger inte ens ett galonställ till dottern. Hon har bara fix. Även i ösregn. Har haft legotec nån gång med och den var oxå bra. Skillnaden mellan plaggen är nog hårfin

• Bianca1

Jag har impregnerat mina jackor från våren som används nu till hösten igen. Det är lika bra tycker jag. Den nyinköpta overallen rinner vattnet av från. Använd EJ sköljmedel!

• Bianca1

Lindex betalkort funkar som så att när du betalar med det så får du två poäng per krona som sedan kommer hem som checkar t. Ex 25:- eller 50:- osv. Har man dessutom pengar innsatta på kontot och Inte använder sin kredit så får man ränta på dom pengarna med. Som ett "sparande". Man får även utöver det de vanliga procentcheckarna som kommer ut dagarna före barnbidrag varje månad. Detta kort går även att använda som ett vanligt kontantort och man behöver inte betala med det. Öppnar du detta kort får du 10% på första köpet. Kortet är gratis. Lindex kontantkort funkar som så att man måste dra sitt kort minst en gång i månaden (oavsett summa) för att få hem sina procentcheckar som kommer ut dagarna innan barnbidrag varje månad. Missar att dra sitt kort kommer inte nästa månads kuponger. Brytdatum ca. 4:e varje månad. Detta kort är gratis.

• Bianca1

Haha ok ja det är väl så att man inte tänker på hur allt funkar när man ändå handlar regelbundet. Då flyter ju allt på lixom. :o). Jag handlar oxå allt där (hmm jag jobbar ju där :o), därför vet jag hur korten funkar)

• Bianca1

Skrotis78. Du ringer numret på baksidan av kortet och säger att du vill uppgradera till ett betalkort. Tror dom fixar det med en gång över telefon.

• Bianca1

Ja då är det nog ide att uppgradera kortet. Som sagt om du inte använder krediten utan varje månad som din räkning kommer alltid sätter in lite extra så du alltid ligger på plus så växer ju pengarna sakta men säkert. Det är dyrt att jobba där ska jag säga dig ;o). Har oxå en dotter och varje dag kommer det nått nytt man "måste" köpa! ;o)

• Bianca1

Skrotis78 jag tror inte att personalen tycker att du är jobbig. Det sitter nog bara i ditt huvud :o). Däremot att det ett ganska nytt och krångligt system när det ska bytas saker från shop online. Kanske är det dom suckar över om det nu är så. Men det är ju absolut inget som ska gå ut över kunden. Är ju inte kundens fel. Jag bara ÄLSKAR mitt jobb och mina kunder. Även de "jobbiga" :o). Ser det som en utmaning att få kunden glad och nöjd igen. Det hoppas jag att Tjejjerna på "ditt" Lindex oxå tycker. Förresten har väl ingen missat Vårat braiga erbjudande 10% på alla barnjackor! Även baby ;o)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11