• Gurkan

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Vet att det inte är barnkläder men jag provar ändå, någon kanske vet ändå!
    Jag skulle vilja ha ett par velourbrallor med mudd eller resår nertill... till mig själv då
    Någon som vet var man kan köpa detta? 

• Gurkan
    LillaJag89 skrev 2011-08-30 19:47:32 följande:
    meandi har ett par underbara.. kostar dock över 300..
    Hittade dem, hur fina som helst men 375 var inte lika fint pris :/
    Får väl se om jag kan hitta mönster och sy själv :) 
  • Gurkan

tack alla!

Jo visst kan man ta ett par i velour och sy mudd på eller bara sy in en resår men nu har jag hittat ett mönster jag gillar... Och med ett mönster kan jag sy dem i både velour, tunn denim och linne till sommaren... hehe gillar bekväma kläder om någon undrar  

• Gurkan
    Ms Ms Kanga skrev 2011-08-30 20:39:43 följande:
    Här finns det velourbyxor - www.ellos.se/dv/1-Underklader-bad-Sov-mysplag... jackan kan man ju skänka till myrorna
    Nice! Tack! Är verkligen kass på att leta kläder till mig själv, har inte tålamodet (annat med lilleman då!). Bra pris med och jackan som sagt får nog skänkas någonstans :)
  • Gurkan

det här har jag berikat lillemans garderob med! Så snyggt och kommer klä honom så bra!
  • Gurkan
    imsel skrev 2011-10-06 22:05:13 följande:
    Har varit på Lindex 2ggr utan att hitta ett enda barnplagg jag vill köpa!
    Tänkte ju passa på när det är sån bra rabatt.. Enda jag vill ha är svart-vit randiga tunikan med lila detaljer på och uggla, men den fanns varken i strl. 92 eller 98.

Nu kollade jag hemsidan också men nää, ingenting.
    Och gud vad fula alla tröjor på pojksidan är nu! Allt, precis allt var ju grått, mörkblått eller svart.. ja eller rutigt eller med nåt fult  märke typ spindelmannen..  Om man inte räknar med monstertröjorna (dom har vi redan 3 olika av).
    Är det bara på sommaren som killkläderna har färger?
    Usch vad tråkigt Rynkar på näsan      
    Jag kan inte annat än hålla med så jag röjer loss på flickavdelningen på både Lindex och HM :)
  • Gurkan
    Ms Ms Kanga skrev 2011-10-07 15:56:05 följande:
    Håller med - det enda roliga som jag hittat på Lindex är brandkårs och polisbilströjorna, de med många bilar på annars så finns inte nåt fint
    jag önskade att den här
    http://www.lindex.com/se/barn/flick-86-122-cl/toppar-tunikor/6648833/Tunika/?styleId=18135602
    hade funnits i lite mindre flickig skärning. Den hade kunnat vara en tunika men utan ryschet det blir på bröstet. Då haade jag köpt den till sonen direkt! Så underbart fin! 
  • Gurkan
    Loppan boppan skrev 2011-10-07 17:54:24 följande:
    Den har dottern på sig nu
    avis!!!!
  • Gurkan
    Loppan boppan skrev 2011-10-12 16:53:28 följande:
    Beställde Fix överdragsbyxor för 299 spänn. Fodrad överdragsbyxa med gylf.

Dom är INTE FODRADE! Är förbannad just nu....... 
    Fast fodrad behöver ju inte betyda vinterfodrat? Kan ju vara sånt där tunt nylon/meshfoder med?
  • Gurkan
    imsel skrev 2011-10-19 21:13:47 följande:
    Va, jag har inte fått nån rabatt på H&M...finns det nån kod eller nån att skriva ut?
    Hoppas det finns en kod!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11