• Elvipa
    Smultronhjärta skrev 2011-04-27 10:10:41 följande:
    På tal om de fina shortsen från Lindex så måste jag ju då tipsa om HM:s liknande variant för 79,50. Jag blev positivt överraskad av de fina färgerna när jag öppnade paketet från webshopen
    låter intressant! har du bild?
  • Elvipa
    AochJsMamma skrev 2011-05-18 13:07:29 följande:
    varför två?
    ville köpa flera klädplagg med rabatter. Använde 2 ggr 25% rabatt tex + babyrabatter
  • Elvipa
    AochJsMamma skrev 2011-05-18 15:59:05 följande:
    aha, vsste inte att det fanns 25 oxå.. Vad synd. Jaja, får vara nöjd med 200 kr rabatt iaf.
    Gör en till beställning! som jag Skäms
  • Elvipa
    VinterLycka skrev 2011-05-19 00:04:24 följande:
    Någon som har koden för babystrumpor på köpet?
    Fanns det någon?
  • Elvipa
    star67 skrev 2011-05-19 11:06:23 följande:
    vågar ni använda rabatter flera gånger tex de där 50 kr och 25%?? om de vet om det vad händer??
    jag vågar. Gillar de inte får de byta ut systemet som tillåter kombinera flera rabatter och vid olika köptillfälle.
  • Elvipa
    star67 skrev 2011-06-08 21:27:06 följande:
    jag vet men man kan fixa flera emailFlört jag skickade föra gång till några och en till mig själv men jag hade bara 4 och orkade inte göra en till så jag skickade till bara 4 st. jag är lite rädd att de där på butiken anmäller mig för att de blir jätte sura när de ser att man får så bra rabatter. men är det många som gör det så det är ingee föra.
    jag har köpt flera gånger med 50 kod. man kan använda samma kod hur många gånger som helst men utan att uppdatera sida.
    Hur då? "man kan använda samma kod hur många gånger som helst men utan att uppdatera sida"
  • Elvipa

Har inga nya koder. Har någon fått idag? Bara 25% rabatt på Kappahl i pappersform Obestämd

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11