Inlägg från: Rocktroll |Visa alla inlägg
  • Rocktroll

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

AochJsMamma skrev 2010-04-18 08:51:52 följande:
    jag frågade oxå igår, denna gången har jag fått TVÅ utskick OCH till mailen..så jag använde två på en gång igår Hon sa att har du fått dem får du ju använda dem. KÄnns som att Lindex säljer mkt extra oxå på att man passar på när man har rabatt..Igår blev det röd FIX piké, blåa Bamse foppa tofflor samt 4 par strumpor.
    Jag har inte fått några utskick på posten alls bara till mailen och jag har ingen skrivare {#lang_emotions_yell} störande.
    .:: Mamma till yrvädret Vilda 090425 ::.
  • Rocktroll
    Finesse skrev 2010-04-18 10:00:20 följande:
    Ring till lindex.. säg att du vill ha på posten, mailen och sms
    oh kan man göra det? har alla fått på posten för längesen eller?
  • Rocktroll
    Tullemi skrev 2010-04-18 10:22:10 följande:
    Jag fick i fredags.
    Då kan jag hoppas jag får till veckan {#lang_emotions_smile}
  • Rocktroll
    Pigelinen skrev 2010-04-18 17:46:01 följande:
    Så himla glad... Har äntligen fått tag i Rosa converse till min tjej på 20m¨ån, de var slut överallt i hennes storlek men så var vi på genomresa genom Örebor och där fanns ETT par kvar... så kul!
    {#lang_emotions_sealed} jag ska också köpa rosa converse till min tjej nu i veckan. Fick du gå ner en storlek i skorna iom att dom sägs vara stora?
  • Rocktroll
    solstrålen80 skrev 2010-04-19 07:40:58 följande:
    hej finns de någon rabbattråd kvar?har någon så man kan skriva ut dom nya lindex kupongerna?
    lite längre bak i tråden (en sida eller två orkar inte kolla :P) finns en länk :)
  • Rocktroll
    solstrålen80 skrev 2010-04-19 08:02:56 följande:
    tack tack ja hitta kupongerna   nu skas här shoppas
    så lite så {#lang_emotions_smile} jag förespråkar shopping {#lang_emotions_sealed}
  • Rocktroll
    Pigelinen skrev 2010-04-19 08:27:35 följande:
    suck... köpte jeggins på Hm i fredags i storlek 98. I vanliga fall har miin dotter 92 på leggings men nu de sista har jag köpt 98 eftersom de går att vika upp. Men jegginsen var SUPERSTORA.. och jag tog ju för givet att de passade så jag ryckte lapparna och längden är inga problem men midjan... jisses... midjan kommer kanske passa om tre år, superstora, har aldrig varit med om leggins där de åker ner i midjan... funderar på om man kan sätta in extra resår. Tror faktiskt inte att 92 var så stor skillnad i midjan. jobbigt!!!
    åh vad störande!!!! {#lang_emotions_yell} jag förstår dig för har själv fått sätta in egen resår i byxor till min smalis.
  • Rocktroll

Har inte kappahl någon rabattkupong som gäller barn? eller har dom haft nyligen? har kärat ner mig i ett par jeans dottern bara måste ha {#lang_emotions_laughing} och när det gäller kapphl som har rabatter hela tiden känner jag mig för snål för att köpa till fullpris {#lang_emotions_tongue_out}

• Rocktroll
    AochJsMamma skrev 2010-04-19 16:38:49 följande:
    kom med posten idag
    {#lang_emotions_laughing} borde jag få om några dagar iom att vi ligger lite efter er i gbg här i borås {#lang_emotions_tongue_out} hur många procent va det?
  • Rocktroll
    Tullemi skrev 2010-04-19 16:55:56 följande:
    25% på valfritt plagg (2 sådana kuponger) . Och jag som handlade jeans till dottern på KappAhl i lördags....typiskt då.
    Ok :) superbra! typiskt när man precis shoppat innan rean.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11