Inlägg från: lottizm |Visa alla inlägg
  • lottizm

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

h80 skrev 2011-02-17 13:57:01 följande:

koder

30% valfri vara : SELC11071

30% byxor/jeans: SELC11072

20% valfri kosmetikvara: SELD11073

TACK!
  • lottizm

någon som vet hur lång tid man har på sig att hämta ut ett paket från H&M innan det skickas tillbaka? vill beställa nu för att få 20% rabatt men kan inte hämta förrän om drygt 2 veckor. men mer än en vecka måste väl paketet ligga kvar?

• lottizm
    star67 skrev 2011-03-11 11:42:13 följande:
    den där rabatter funkar inte på rea va??
    nix funkar inte på rea.
    HonSomVet skrev 2011-03-11 11:18:54 följande:
    14 dagar tror jag.
    tack, då måste jag ju hinna ;) vet inte hur länge rabatten gäller så jag vågar inte vänta!
  • lottizm
    Ruso skrev 2011-03-11 19:32:34 följande:
    Frågar igen - 20% på ett köp på HM, hur länge varar den rabatten, och gäller det både barn och vuxen?

jag har provat och den funkar både på barn och vuxen men skulle också gärna vilja veta hur länge den gäller eller om jag måste slå till idag
  • lottizm

hittade en finsk sida nu (på finska, haha, men jag översatte) där det stod att 20 % på H&M gällde till den 16/3, det kanske är samma för Sverige?

• lottizm

En storleksfundering- köper ni shorts i samma strl som vanliga byxor? Sonen är 105 cm ca och har 104 i byxor men jag provade förra årets shorts i 98 igår och de satt jättebra med gott om plats i midjan. Vill inte att shortsen ska vara för långa för det är runt 35 grader här hela sommaren, men det känns ju lite fel att köpa så smått som 98? Hur brukar ni göra?

• lottizm

Tack för svar, då tar jag 98, det kändes så fel, han fyller ju 5 i år men är ganska liten.

• lottizm

någon som har kvar mailet som kom från Tradera tidigare i veckan om någon kampanj där man fick sälja tre objekt utan att betala provision/osåltavgift? jag har råkat radera det men skulle gärna vilja ha koden eftersom jag har lite att lägga ut i helgen. om någon har den vore det jättesnällt om ni kunde skriva den här!! :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11