För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11
koder
30% valfri vara : SELC11071
30% byxor/jeans: SELC11072
20% valfri kosmetikvara: SELD11073

koder
30% valfri vara : SELC11071
30% byxor/jeans: SELC11072
20% valfri kosmetikvara: SELD11073
någon som vet hur lång tid man har på sig att hämta ut ett paket från H&M innan det skickas tillbaka? vill beställa nu för att få 20% rabatt men kan inte hämta förrän om drygt 2 veckor. men mer än en vecka måste väl paketet ligga kvar?
hittade en finsk sida nu (på finska, haha, men jag översatte) där det stod att 20 % på H&M gällde till den 16/3, det kanske är samma för Sverige?
En storleksfundering- köper ni shorts i samma strl som vanliga byxor? Sonen är 105 cm ca och har 104 i byxor men jag provade förra årets shorts i 98 igår och de satt jättebra med gott om plats i midjan. Vill inte att shortsen ska vara för långa för det är runt 35 grader här hela sommaren, men det känns ju lite fel att köpa så smått som 98? Hur brukar ni göra?
Tack för svar, då tar jag 98, det kändes så fel, han fyller ju 5 i år men är ganska liten.
Finns kod på damkläder också? Hur länge gäller de?
någon som har kvar mailet som kom från Tradera tidigare i veckan om någon kampanj där man fick sälja tre objekt utan att betala provision/osåltavgift? jag har råkat radera det men skulle gärna vilja ha koden eftersom jag har lite att lägga ut i helgen. om någon har den vore det jättesnällt om ni kunde skriva den här!! :)
Vid vilka temperaturer funkar softshelljackan?