-
Fast det kanske handlar om 1-2 veckor innan jag tar mig till nån affär..sarsparis skrev 2011-08-26 22:00:01 följande:Klart de lägger undan isåfal, jag la undan en jacka som låg där i 2 dar sen, det var inga problem:)
-
Ja oj säkert.. det tänkte jag inte på att det borde ju räknas fel på samma sätt.. TACK för hjälpen att tänka åt migwinters skrev 2011-08-26 22:06:23 följande:Nu hänger jag kanske inte riktigt med, men det står ju fler än 5 på 80 där den turkosa bilden är (med grön produkttext), så om det blev fel när du beställde den gröna bilden (med turkos produkttext), så borde det väl vara den gröna de verkligen har kvar i lager av, eller? Kontakta kundtjänst så kan de säkert hjälpa dig!
-
Babysockar: SEUG1106 (gratis)
25 % på Babyplagg: SENB1106
Har dock ingen 25% kod på barnkläder.. bara baby.
-
Nu har jag bytt body till den gröna, dom hade en i butiken som jag la undan och mina föräldrar skulle in till stan så dom fick byta den
Men ska ringa till shop online imorron och säga att det är fel på internet.
-
Sånna där test tror jag lika mkt på som bilbarnstolars test.. Vilket är lika med noll...
(alltså råd&röns test på bilbarnstolar, inte vtis.. så klart!)
-
Monster var ju hur fint som helst. Skulle kunna betstallt allt.
-
Nu har jag spanat in dom nya all kids kläderna och oj.. dom skulle jag aldrig beställa. Däremot älskar jag alla färgglada gläder som monster kläderna
-
Min dotter är 102 och hon kan inte ha 104,overallen
-
Ebba är eller var i juli 102 cm och vägde 16,8 kg.. hon har 116 på en precis likadan overall.. hon hade 104 från fix förra året och den var förliten mot slutet.
-
Idag köpte jag en skaloverall på Kappahl till sonen.. kunde inte hålla mig längre.. är rädd att dom inte finns till våren. Tog 86 och den satt helt ok i benen just nu men var väldigt stor på överkroppen och armarna.. får hoppas det är det som växer på honom