Inlägg från: Enensammamma |Visa alla inlägg
  • Enensammamma

För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11

Wilmis07 skrev 2011-07-25 23:04:16 följande:
    Ni som hade Fix overallen förra året var ni nöjda?

Japp super

Men när ska dot FATTA att man inte bara vill ha blå eller svart till kille och rosa till tjej???? Skrikandes Jag vill ha GRÖN ELLER LILA. Rosa rosa rosa jag spyr snart på skiten    
  • Enensammamma
    jannah skrev 2011-07-26 11:03:48 följande:
    Dom kunde ju gjort den i ett par färger till, tycker man. Inte så mycket att välja på med bara två färger... Men jag tyckte den rosa var jättefin! Glad

Jag gillar oxå rosa men jag vill inte ha det på allt
  • Enensammamma
    Coca cola light skrev 2011-07-26 12:41:05 följande:
    Nu har det kommit in en röd overall på hemsidan. Riktigt fin tycker jag och grämer mig över att både dottern och sonen redan har tre overaller var till vintern.

Fast då står det inget om vattenpelare, typiskt
  • Enensammamma
    sarsparis skrev 2011-07-26 16:24:12 följande:

Ni som hade fixoverallen med 10000 vattenpelare i vintras, höll de måttet? mitt krav på overall är den ska hålla värme och men kanske framförallt slask, den måste klara några simturer i vattenpölar Flört Gör den det? Och hur är det med kvaliteten? Blir de snabbt slitna?
    Isåfall är det absolut värt att köpa den med en rabattkupong istället för att köpa tex PoPs.

Vi var supernöjda med våran. Dottern var aldrig våt eller kall, svettig. Den är förstärkt vid knän och i rumpan vilket enligt mig är ett STORT + eftersom i stort sett ALLA overaller, även svindyra märken blir ruggade där annars

.
  • Enensammamma
    Wilmis07 skrev 2011-07-26 22:31:38 följande:
    Det är ju märket Outwear,samma som dom lite billigare skalbyxorna dom har och dom är ju inte helt vattentäta. Är kanske så på overallen också ,eller står det att den är vattentät?

Ingen aning men jag har bestämt mig för en Gneis overall i år iaf. Gillar inte Lindex färger.
  • Enensammamma
    zasata skrev 2011-07-27 09:15:51 följande:
    Vilka overaller har ni köpt?

Jag väntar på att Gneis och Molo ska komma ut. Jag ska ha en lila eller grön liksom
  • Enensammamma

Hur många ggr efter varandra vågar man använda rabatterna?

• Enensammamma
    winters skrev 2011-07-27 17:05:27 följande:
    vilka färger var kappahls i år?
    Så här svarade kappahl mig

Hej Rebecka, De flesta vinteroverallerna finns i butik från och med v. 31 och löpande därefter. Det kommer då in flera olika modeller, både våra fina funktionsplagg men även andra praktiska modeller. Färgerna som kommer att vara tillgängliga är bland annat svart, blå, ceriserosa, röd och grå. Hoppas att du hittar något du gillar. Ha en fortsatt fin sommar!

Tyvärr så kommer funktionsplaggen enbart i de ovan nämnda färgerna. Däremot kommer det finnas en kakigrön overall som inte tillhör funktionsplaggen men tål även den vätan. Hoppas du hittar något som faller dig i smaken!

Tyvärr inte  
  • Enensammamma
    Enensammamma skrev 2011-07-27 11:16:25 följande:
    Hur många ggr efter varandra vågar man använda rabatterna?
  • Enensammamma
    Wilmis07 skrev 2011-07-27 18:01:26 följande:
    Låter bra att Fix overallen verkar vara bra för lite runda barn

Fast den funkar fint till min smalis oxå
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex ( och andra barnkläder) del 11